Het grote slowchat topic

Ik ging eerder uit van "flop flop flop". 😬
Dat geluid maakt hij eerder als ge hem van links naar rechts laat kletsen. Bij ronddraaien maakt dat niet zoveel lawaai als uwe techniek goed zit. En dan moet je zelf wel "vroem vroem" of "tschak tschak" roepen hé.

(wat een topic om ervaringsdeskundige over te zijn :unsure:)

Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,... 🤷🏼
Maar dan wel in een goedkope caravan vogelen met @Wannez.

Ik vraag me nu wel af wie er wie aan het bespelen is in jullie rare relatie. :unsure:

Gewoon om efkes een inzicht te geven aan sommige anderen hier:
Gisterenavond Tinder geïnstalleerd, daarnet gezien dat ik MEER dan 400 likes heb. What da fuck moet dat dan wel niet zijn voor bloedmooie vrouwen? 😨

Aantal likes van mijn kant uit: 2. 😬
De vraag die ge hier mss uzelf nog wel kunt stellen is of ge mijn profiel zou geliked hebben.
Hint: het eerlijke antwoord is neen 🥸.
Of m.a.w. hecht daar niet te veel belang aan om enkel op basis van profiel niet te liken. Paar zinnen chat of godbetert een date vertellen zoveel meer.

Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,... 🤷🏼
Ze zouden beter landsgrenzen steken in die app, ik krijg Nie anders dan fransdozen als ik meer dan 20km instel..

De vraag die ge hier mss uzelf nog wel kunt stellen is of ge mijn profiel zou geliked hebben.
Of m.a.w. hecht daar niet te veel belang aan om enkel op basis van profiel niet te liken. Paar zinnen chat of godbetert een date vertellen zoveel meer.
Toevallig serieus getwijfeld bij iemand die redelijk wat op jou lijkt! 😁 Maar NOG verder woont! 👿

(De eerste persoon waarmee ik op fb-dating beginnen praten ben, heeft ook niets ingevuld. Ik zag zijn foto, twijfelde en veegde weg. Een uur later verscheen hij opnieuw. Ik twijfelde opnieuw en dacht dan... Wat zou Wannez doen? En nog geen spijt van!)

400 dates, succes 🥲
Ik twijfelde opnieuw en dacht dan... Wat zou Wannez doen? En nog geen spijt van!)
Da’s zelden een goeie raadgever :unsure:
Dat kwam ik ook net zeggen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan