Mulan
Well-known member
Ik ging eerder uit van "flop flop flop".Een helicopter doet "tschak tschak tschak tschak tschak tschak ".
Hoe stom zou het wel niet zijn als @Mr.Anderson daar met zijn piemel staat te draaien en "vroem vroem" roept.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging eerder uit van "flop flop flop".Een helicopter doet "tschak tschak tschak tschak tschak tschak ".
Hoe stom zou het wel niet zijn als @Mr.Anderson daar met zijn piemel staat te draaien en "vroem vroem" roept.![]()

Dat geluid maakt hij eerder als ge hem van links naar rechts laat kletsen. Bij ronddraaien maakt dat niet zoveel lawaai als uwe techniek goed zit. En dan moet je zelf wel "vroem vroem" of "tschak tschak" roepen hé.Ik ging eerder uit van "flop flop flop".![]()
)Maar dan wel in een goedkope caravan vogelen met @Wannez.Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,...![]()

De vraag die ge hier mss uzelf nog wel kunt stellen is of ge mijn profiel zou geliked hebben.Gewoon om efkes een inzicht te geven aan sommige anderen hier:
Gisterenavond Tinder geïnstalleerd, daarnet gezien dat ik MEER dan 400 likes heb. What da fuck moet dat dan wel niet zijn voor bloedmooie vrouwen?
Aantal likes van mijn kant uit: 2.![]()
. Zo goedkoop was die camper niet!Maar dan wel in een goedkope caravan vogelen met @Wannez.
Ik vraag me nu wel af wie er wie aan het bespelen is in jullie rare relatie.![]()

Ze zouden beter landsgrenzen steken in die app, ik krijg Nie anders dan fransdozen als ik meer dan 20km instel..Ja, ik met mijn dolgekke eisen zoals... Dezelfde taal spreken, wat passend zijn qua leeftijd, op minder dan 100km wonen, geen profielfoto hebben die duidelijk maakt dat die enkel wil poepen,...![]()
Toevallig serieus getwijfeld bij iemand die redelijk wat op jou lijkt!De vraag die ge hier mss uzelf nog wel kunt stellen is of ge mijn profiel zou geliked hebben.
Hint: het eerlijke antwoord is neen.
Of m.a.w. hecht daar niet te veel belang aan om enkel op basis van profiel niet te liken. Paar zinnen chat of godbetert een date vertellen zoveel meer.
Maar NOG verder woont! 
FYI ze heeft nog niet alle 400 bekeken.2 op die 400?
Dus je vindt amper 0.5% vd mannen aantrekkelijk, maar ondertussen geef je toe niet bloedmooi te zijn? Perfect voorbeeld van te hoge eisen van vrouwen.![]()
En hoe zou jij dat weten?FYI ze heeft nog niet alle 400 bekeken.

Omdat ze het ons zelf verteld heeft op discord daarnet. We zagn dat er hier al verkeerde conclusies werden getrokken!En hoe zou jij dat weten?![]()
@straight_six Zie je de fout?Omdat ze het ons zelf verteld heeft op discord daarnet. We zagn dat er hier al verkeerde conclusies werden getrokken!
Da’s zelden een goeie raadgeverIk twijfelde opnieuw en dacht dan... Wat zou Wannez doen?

Ik overgiet het natuurlijk met een iets meer... Voorzichtig sausje dan jij doorgaans doet.Da’s zelden een goeie raadgever![]()

400 dates, succesDe vraag die ge hier mss uzelf nog wel kunt stellen is of ge mijn profiel zou geliked hebben.
Hint: het eerlijke antwoord is neen.
Of m.a.w. hecht daar niet te veel belang aan om enkel op basis van profiel niet te liken. Paar zinnen chat of godbetert een date vertellen zoveel meer.

Ik twijfelde opnieuw en dacht dan... Wat zou Wannez doen? En nog geen spijt van!)
Dat kwam ik ook net zeggen.Da’s zelden een goeie raadgever![]()
Ja zunne, dat ziet he van hier!400 dates, succes![]()

Ik zie het probleem niet400 dates, succes![]()

Mijn klassieke datingstressniveau wél!Ik zie het probleem niet![]()