Ooit nekeer fameus ziek van geweest met oudjaar.En hoeveel kraken rums moet ik u daarvoor trakteren?
Gemiddeld zo
Tis voor ne vriend die da wilt weten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit nekeer fameus ziek van geweest met oudjaar.En hoeveel kraken rums moet ik u daarvoor trakteren?
Gemiddeld zo
Ooit ne keer fameus drunk van geweest. That is allOoit nekeer fameus ziek van geweest met oudjaar.
Ik zou door de grond zakken van schaamte moest dat ooit uitkomen.
I want you to know that i know that you know that i know that you have been eyeing me mulan. *raaauw*

Ook rap rijp met zoveel testosteron op uw 3e!Eerste liefje (2 jaar) bedrogen geweest.
tweede liefje (3 jaar) bedrogen. Veel bedrogen. Jong, een hoop testosteron en een ongelofelijk egoistische insteek.
Derde liefje (22 jaar) nog niet bedrogen en geen flauw idee of ik al bedrogen ben.

Om dan op zijn 22ste geen andere meer te hebben terwijl ze dan net op hun mooiste zijn.Ook rap rijp met zoveel testosteron op uw 3e!![]()

ik was de player van de kleuterklas....Ook rap rijp met zoveel testosteron op uw 3e!![]()
Voor welke fase?En hoeveel kraken rums moet ik u daarvoor trakteren?
Gemiddeld zo
Maakt er ineens een cocktail (dark and stormy) van, puur heb ik 'm nog niet gedronken. Stuk of 3 toch zeker te zien hoeveel rum je er in kapt
Is this a confession?Enkel ziek van liefde![]()

Ge moest door de grond zakken van schaamte!
Ge moest door de grond zakken van schaamte!
Zijt ge daar trog?@Ruigen Das, moet dit niet "drog in je relaties" zijn?
![]()
Bedrog in je relaties?
Naar aanleiding van het 1-op-1 gaan eten topic vroeg ik me af vanwaar die wantrouwigheid bij sommigen en zorgeloosheid bij anderen vandaan komt. Heb jij al bedrog meegemaakt in een relatie? Werd jij bedrogen? Was jij degene die bedroog? Allebei? Hoe kwam het zo ver?www.beyondgaming.be
Dat is toch niet aan ons om te palen.@Ruigen Das, moet dit niet "drog in je relaties" zijn?
![]()
Bedrog in je relaties?
Naar aanleiding van het 1-op-1 gaan eten topic vroeg ik me af vanwaar die wantrouwigheid bij sommigen en zorgeloosheid bij anderen vandaan komt. Heb jij al bedrog meegemaakt in een relatie? Werd jij bedrogen? Was jij degene die bedroog? Allebei? Hoe kwam het zo ver?www.beyondgaming.be
Dat staat pal boven waterDat is toch niet aan ons om te palen.
Uw oordeling zal mij worst wezen.Dat staat pal boven water