GETHEZ
Well-known member
Das naar beneden zeUw oordeling zal mij worst wezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das naar beneden zeUw oordeling zal mij worst wezen.
FTFYAlle gekkig op een stokske, hullndrbegreep maar tegoei wa ik doelde
FTFYDas naarbeneden ze
Mooie greep van u om dit recht probe te trekkenFTFY
FTFY
Ik heb een mooie greep om wat te trekken?Mooie greep van u om dit recht probe te trekken

@Dantecated en @Gentei zijn actiever op discord, beide zijn heteroseksuele heren ter verduidelijking.

Ah ok, ik had dat dus oprecht verkeerd begrepen@Dantecated en @Gentei zijn actiever op discord, beide zijn heteroseksuele heren ter verduidelijking.
Maar Dantecated had vorige week gezegd dat zijn Tinderdate niet meer antwoordde dus geen hoop meer op een date... En dan komt hij hier en niet op discord zeggen dat er wél een date is!![]()
.
.Jawel eigenlijk ... maar niet in de BG server :')En dan komt hij hier en niet op discord zeggen dat er wél een date is!![]()
Een ander kiekenkot jong. Sterkte!De Jos heeft een dubbelleven volgens mij.
's nachts slaapt die mee binnen bij de kippen, en om 7u gaat het luikje van de chickenguard open. Daarna verdwijnt die voor een paar uur. Tegen iets na de middag is ie meestal terug en blijft ie tussen de kippen lopen tot het weer tijd is om te gaan slapen.
moet ik me zorgen maken?
een dubbelleven ergens?
halftijdse job waar we niks vanaf weten?
en als ge der over begint is het altijd hetzelfde verhaalke : "roekoe? roekoe!"
Ik was het uit het oog verloren om het ook daar te plaatsen@Dantecated en @Gentei zijn actiever op discord, beide zijn heteroseksuele heren ter verduidelijking.
Maar Dantecated had vorige week gezegd dat zijn Tinderdate niet meer antwoordde dus geen hoop meer op een date... En dan komt hij hier en niet op discord zeggen dat er wél een date is!![]()

Wit. Past bij mijn bomma-imago.Welke kleur heeft je haar straks?
Ola, GILF incomming!Wit. Past bij mijn bomma-imago.
Ola, GILF incomming!
Sowieso onwaarschijnlijk dat @straight_six vriendelijk naar jou zou knikkenIk moest eigenlijk echt aan jou denken toen het gebeurde, maar jij hebt meer haar. Boven de neklijn bedoel ik.![]()

Als ik geen legging zou dragen... Zou hij het ooit weten dat ik het ben?Sowieso onwaarschijnlijk dat @straight_six vriendelijk naar jou zou knikken![]()

Als ik geen legging zou dragen... Zou hij het ooit weten dat ik het ben?![]()

Loopt gij dan in uw onderbroek over ‘t straat?Als ik geen legging zou dragen... Zou hij het ooit weten dat ik het ben?![]()