GETHEZ
Well-known member
HahhahahahhaahahhaahahahaaaIk heb niks anders gedaan buiten die 2 posts in de thread hoor, moest je dat denken.
Klik verder
Nog verder...
Bijna...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahhahahahhaahahhaahahahaaaIk heb niks anders gedaan buiten die 2 posts in de thread hoor, moest je dat denken.
Jullie drukken toch ook gewoon op reply i.p.v. die allemaal open te klikken, hoop ik?

Liefst, niet dat ik aan het verkeerde huis sta om te komen zwemmen en te bbqen.Wij hebben bewust geen deurbel, da's al bijna 10 jaar dat hier paar dagen per week een take away aan de deur staat voor een appartementsblok hier iets verder met hetzelfde huisnr. Nu kunnen ze tenminste onze klein mannen niet wakker bellen voor 10pm-pitta.
Bezoekers die hier dan echt wel moeten zijn zoeken zich dan echt wel rot voor ze durven kloppen. Da's den andere kant natuurlijk.
Zou ik een samson bordje naast de voordeur kunnen hangen met onze naam op?
Je moet kloppen want de bel is er niet.
Nu moet je gewoon het enige huis zonder bel zoeken, toch?Liefst, niet dat ik aan het verkeerde huis sta om te komen zwemmen en te bbqen.

Tenzij er nog van slimmeriken zijn die hetzelfde denken...Nu moet je gewoon het enige huis zonder bel zoeken, toch?![]()
Wij hebben zo buren en dan belt iedereen bij ons aan omdat ze hén nodig hebben. De logica ervan ontsnapt mij.Wij hebben bewust geen deurbel, da's al bijna 10 jaar dat hier paar dagen per week een take away aan de deur staat voor een appartementsblok hier iets verder met hetzelfde huisnr. Nu kunnen ze tenminste onze klein mannen niet wakker bellen voor 10pm-pitta.
Bezoekers die hier dan echt wel moeten zijn zoeken zich dan echt wel rot voor ze durven kloppen. Da's den andere kant natuurlijk.
Ik ga van tipsy naar drunk naar eventueel heel drunk ze. Sleepy drunk niet
Dat escaleerde snel van tipsy drunk naar sleepy drunk![]()
Horny drunk is wel een optie. 
Hang naast je deur het huisnummer 101; wie niet begrijpt dat die moet kloppen, verdient niet dat je opendoetWij hebben bewust geen deurbel, da's al bijna 10 jaar dat hier paar dagen per week een take away aan de deur staat voor een appartementsblok hier iets verder met hetzelfde huisnr. Nu kunnen ze tenminste onze klein mannen niet wakker bellen voor 10pm-pitta.

Ik had eens ergens bij een buur aangebeld en ik zag door het raam iemand zich snel bukken en achter een zetel verstoppen.Ik haat de deurbel. With a vengance.
Doe ook niet open als ik niemand verwacht.

En zag je dat toevallig of stond je al met je snoet tegen het raam geduwd?Ik had eens ergens bij een buur aangebeld en ik zag door het raam iemand zich snel bukken en achter een zetel verstoppen.![]()
Gelukkig is er geen inkijk in on huis.Ik had eens ergens bij een buur aangebeld en ik zag door het raam iemand zich snel bukken en achter een zetel verstoppen.![]()
Hmm ik wist niet dat wij buren waren.Ik had eens ergens bij een buur aangebeld en ik zag door het raam iemand zich snel bukken en achter een zetel verstoppen.![]()
Ik had geen idee dat jij schaamte kende!Ik zou door de grond zakken van schaamte

Daar heb je idd ook wel een punt. Was bij wijze van spreken.Ik had geen idee dat jij schaamte kende!![]()
En hoeveel kraken rums moet ik u daarvoor trakteren?Ik ga van tipsy naar drunk naar eventueel heel drunk ze. Sleepy drunk nietHorny drunk is wel een optie.
![]()