Ik verdraag gewoon geen pseudo-intellectuelen.Of @coldplayke, die zie ik dat ook doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verdraag gewoon geen pseudo-intellectuelen.Of @coldplayke, die zie ik dat ook doen.
Ik verdraag gewoon geen pseudo-intellectuelen.

Die moeten we nomineren voor mod-post van het jaar
Als je fan bent van het tegenovergestelde (lees: boertig):Ik verdraag gewoon geen pseudo-intellectuelen.
Nog zo een pseudo-intellectueel.Als je fan bent van het tegenovergestelde (lees: boertig):
![]()
Of misschien dat vuur rustig laten doven![]()
Post van de Maand - Deel hier jouw favorieten!
24 uren in een dag volstaan jammer genoeg niet om het hele forum te kunnen bijlezen. Omdat sommige posts gewoon zo goed zijn dat ze het verdienen om extra in de verf te worden gezet, willen we jullie daarom vragen om jouw favoriete posts hier te delen. Heb je je een breuk gelachen met een...www.beyondgaming.be

Oei meisje, beetje oppassen met die zelf-haatIk verdraag gewoon geen pseudo-intellectuelen.
.
)Dat én ik doe een meme-sport voor vetzakken.Oei meisje, beetje oppassen met die zelf-haat.
(Wel dikke burn naar @Sylverscythe, want die krijgt de berichtjes![]()
![]()
![]()
)
Of krijgt iedereen een PM.Ook misschien de reden dat ze geen mod is op Pol en actua. Na 2u heeft ze een zenuwinzinking.
Met melding van een ban?Of krijgt iedereen een PM.
Oei, Straight-six laten berekenen... ik hoor het dan nog wel.Niet specifiek beschreven, maar:
Dat zijn al 9 ptn hé !
En hier staan geen punten bij, maar laten we nog 2 ptn zeggen?
Kunnen we iemand met ervaring (@straight_six @Remake) even laten berekenen hoe lang de ban dan moet zijn?
Bedankt voor het spelleke hé !!!!
Nee, dat we allemaal aan een memesport doen.Met melding van een ban?
Ik vraag me vooral af of het een mémé-sport is, of een miemsport. Belangrijk verschil vind ik.
Ik vraag me vooral af of het een mémé-sport is, of een miemsport. Belangrijk verschil vind ik.
Goed. Da's duidelijk. Ik trek mijn conclusies.
Wij zijn vooral goed in de memsport!Ik vraag me vooral af of het een mémé-sport is, of een miemsport. Belangrijk verschil vind ik.
terug naar pol en actua met uw semantiekIk vraag me vooral af of het een mémé-sport is, of een miemsport. Belangrijk verschil vind ik.