Het grote slowchat topic

Er zijn vandaag 2 verkeersboetes toegekomen vanuit Nederland, 2x geflitst geweest op dezelfde dag.
Heeft meneer Myllana juist een foto van gestuurd en verwacht nu dat ik deze ga kunnen verklaren. :frown:
Ga gewoon heel zielig doen met mijn pijnlijke nek en hopelijk vergeet hij die boetes dan.
Verklaren? Er zijn toch maar 2 verklaringen mogelijk?
1. Ik had niet door dat ik daar te snel reed
2. Ik had het wel door maar maakte het berekend risico en trok me er niets van aan.
🤷🏼

Mijn ex verzamelde ook sneller boetes dan mij, op een bepaald ook gezegd: "je krijgt voortaan 200 euro boete budget per jaar van de gemeenschappelijke rekening, alles erboven moet je maar met je persoonlijke rekening betalen".
Afspraak gemaakt die realistisch was (ene jaar zat hij daar ver onder, andere jaar er wat boven) en einde stress. 🤷🏼

Ja, @Wannez , jij zou gewoon 1000 euro preventief op de gemeenschappelijke mogen storten! 😈😝
Verklaren? Er zijn toch maar 2 verklaringen mogelijk?
1. Ik had niet door dat ik daar te snel reed
2. Ik had het wel door maar maakte het berekend risico en trok me er niets van aan.
🤷🏼

Mijn ex verzamelde ook sneller boetes dan mij, op een bepaald ook gezegd: "je krijgt voortaan 200 euro boete budget per jaar van de gemeenschappelijke rekening, alles erboven moet je maar met je persoonlijke rekening betalen".
Afspraak gemaakt die realistisch was (ene jaar zat hij daar ver onder, andere jaar er wat boven) en einde stress. 🤷🏼

Lol bij mij zou die da sws van zijn eigen rekening moeten betalen? :unsure:

200.gif

Seg @Loser, kunnen we niks doen tegen dat crossposten? :unsure:

Slowchat:
Dienstmededeling:

Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.

https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146

Feedback:
Dienstmededeling:

Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.

Ergernissen:
Dienstmededeling:

https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146

Allez tis precies alsof er geen regels zijn hier.

tegen welke regel is crossposten?
1200px-CheckmateProper.jpg

Niet specifiek beschreven, maar:
warnpuntenmaanden
Offtopic2pt2mnd
Rode tekst (gebruik ervan of reply op)2pt2mnd
Foutief geplaatst topic2pt2mnd

Lichte overtreding
warnpuntenmaanden
Belachelijke/onnuttige/ongewenste post3pt3mnd
Dat zijn al 9 ptn hé !

Spam en scripts
Het is op dit forum niet toegelaten spam of anderzijds ongewenste posts op zowel manuele als geautomatiseerde manier te posten.
En hier staan geen punten bij, maar laten we nog 2 ptn zeggen?

Kunnen we iemand met ervaring (@straight_six @Remake) even laten berekenen hoe lang de ban dan moet zijn?

giphy.gif

Bedankt voor het spelleke hé !!!!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan