Het grote slowchat topic

Ach zo, nooit pm van mij krijgen, maar wel volledig op de hoogte zijn, die geheime trollgroepen zijn weer gretig aan het delen zo te horen.
Maar @nestorius krijgt berichtjes (incl. foto denk ik) van @Loser in strakke leren pakjes ofzo:
Nochtans krijg ik nu en dan wel eens een boodschap van @Loser waarin hij zegt dat hij mij gaat bannen, zachtjes met zijn banhamer, mij gaat knevelen met zo'n rode bal in mijn mond en eist dat ik hem aanspreek met supermod terwijl hij mij vernedert. En meestal zet hij daar dan nog een foto van hem bij gehuld in een lederen pakje. :unsure:

Hebben jullie dat dan niet?

Het is dan toch logisch dat ze even navragen of dit normale berichten zijn om van de supermoderators te krijgen, neen?

Ik ken ook niemand die dat van gemeenschappelijke rekening betaalt 🤔
Dus... Omdat je wél boetes zou mogen betalen van de gemeenschappelijke pot (en die ene boete van 55 euro om de 5j die ik verzamel zal ik er ook wel van betalen :s) "you dodged a bullet"? 🤔

Voila, Lint snapt het tenminste.
200.gif

Ik vind @coldplayke de laatste tijd wel wat ver gaan in haar pm's
It's the gift that keeps on giving:

"Jij denkt echt dat jij intellectuele posts maakt hé, jouw posts zijn niet meer dan wat minimaliseren wanneer in het nadeel, maximale verontwaardiging wanneer in het voordeel. O ja, en wat anekdotes over uw schoonfamilie natuurlijk.

Overigens, powerliften is een memesport voor vetzakken. 300 kg deadlift is niet eens zo veel lol."

"Jij denkt echt dat jij intellectuele posts maakt hé, jouw posts zijn niet meer dan wat minimaliseren wanneer in het nadeel, maximale verontwaardiging wanneer in het voordeel. O ja, en wat anekdotes over uw schoonfamilie natuurlijk.

Overigens, powerliften is een memesport voor vetzakken. 300 kg deadlift is niet eens zo veel lol."
]
internet-serious-business.jpg

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Wie is dat?

Pm mij eens wie dat is jong, de suspense!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan