Ik vond het net nobel dat s6 zo inclusief is.Het moet wel nog leuk blijven he Straight
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het net nobel dat s6 zo inclusief is.Het moet wel nog leuk blijven he Straight
Verklaren? Er zijn toch maar 2 verklaringen mogelijk?Er zijn vandaag 2 verkeersboetes toegekomen vanuit Nederland, 2x geflitst geweest op dezelfde dag.
Heeft meneer Myllana juist een foto van gestuurd en verwacht nu dat ik deze ga kunnen verklaren.
Ga gewoon heel zielig doen met mijn pijnlijke nek en hopelijk vergeet hij die boetes dan.

Dodged that bullet

Verklaren? Er zijn toch maar 2 verklaringen mogelijk?
1. Ik had niet door dat ik daar te snel reed
2. Ik had het wel door maar maakte het berekend risico en trok me er niets van aan.
Mijn ex verzamelde ook sneller boetes dan mij, op een bepaald ook gezegd: "je krijgt voortaan 200 euro boete budget per jaar van de gemeenschappelijke rekening, alles erboven moet je maar met je persoonlijke rekening betalen".
Afspraak gemaakt die realistisch was (ene jaar zat hij daar ver onder, andere jaar er wat boven) en einde stress.![]()

FTFYDodged a rain of bullets![]()

Dienstmededeling:
Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.
https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146
Dienstmededeling:
Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.
Dienstmededeling:
https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146
Niks van aantrekken, dat is @straight_six maar.Volgende PM gehad:
"Loser heeft u weer netjes beschermd. Have fun in uw belachelijk gecensureerd forum."
Jullie horen het hé, back off 'cause @Loser has my back!
tegen welke regel is crossposten?Hoor dit niet eerder in het feedback topic?
Ik vind @coldplayke de laatste tijd wel wat ver gaan in haar pm'sVolgende PM gehad:
"Loser heeft u weer netjes beschermd. Have fun in uw belachelijk gecensureerd forum."
Jullie horen het hé, back off 'cause @Loser has my back!
Ik ken ook niemand die dat van gemeenschappelijke rekening betaaltLol bij mij zou die da sws van zijn eigen rekening moeten betalen?![]()

Je bent misschien niet veel gewendIk vind @coldplayke de laatste tijd wel wat ver gaan in haar pm's

Ja, het is altijd @Loser hierJe bent misschien niet veel gewend![]()
tegen welke regel is crossposten?
![]()
Dat zijn al 9 ptn hé !
warn punten maanden Offtopic 2pt 2mnd Rode tekst (gebruik ervan of reply op) 2pt 2mnd Foutief geplaatst topic 2pt 2mnd
Lichte overtreding
warn punten maanden Belachelijke/onnuttige/ongewenste post 3pt 3mnd
En hier staan geen punten bij, maar laten we nog 2 ptn zeggen?Spam en scripts
Het is op dit forum niet toegelaten spam of anderzijds ongewenste posts op zowel manuele als geautomatiseerde manier te posten.
Ik vind @coldplayke de laatste tijd wel wat ver gaan in haar pm's
Ach zo, nooit pm van mij krijgen, maar wel volledig op de hoogte zijn, die geheime trollgroepen zijn weer gretig aan het delen zo te horen.Ja, het is altijd @Loser hier