Het grote slowchat topic

love-mike-myers.gif

(genoeg gifs voor vandaag)
Maar mannekes toch! Ik heb die films kapot gezien. Kan ze waarschijnlijk nog grotendeels vanbuiten zeggen ook.
Maar 't is niet "kitty, kitty" dattie zegt. Eerder "give your dad a hug".

Breng je wel een eigen stoel mee? Die van ons hier zijn niet ideaal voor vastbinden. (Rug te laag)
Mijn laatste momenten aangebroken, moet ik nog een stoel voorzien ook. Maar het is wel vriendelijk gevraagd van u. Als gij voor een masker zorgt dat er ietwat mysterieus uitziet, zal ekik wel ne stoel zoeken. Dat impliceert dan ook dat het bij u is? Anders ken ik een leuk plekske in Rollegem voor dergelijke maskers.

Maar mannekes toch! Ik heb die films kapot gezien. Kan ze waarschijnlijk nog grotendeels vanbuiten zeggen ook.
Maar 't is niet "kitty, kitty" dattie zegt. Eerder "give your dad a hug".

Mijn laatste momenten aangebroken, moet ik nog een stoel voorzien ook. Maar het is wel vriendelijk gevraagd van u. Als gij voor een masker zorgt dat er ietwat mysterieus uitziet, zal ekik wel ne stoel zoeken. Dat impliceert dan ook dat het bij u is? Anders ken ik een leuk plekske in Rollegem voor dergelijke maskers.
Ik vind thuiswerken wel zo fijn.
Aangezien jij de main attraction zal zijn, mag je een eigen masker voorzien. Als men binnen 20 jaar een docu over de vondst van de mysterieuze Chillidog, hoe wil je dat ze dat in beeld brengen?

een eigen masker voorzien
Juist, regel 1 vergeten: "Squid doesn't act. Squid watches." Deductie dicteert dan ook dat ik zelf mijn gif ga mogen drinken. Beetje anticlimactisch als ik eerlijk mag zijn. Ik had op z'n minst een goeie rammeling verwacht.
Als men binnen 20 jaar een docu over de vondst van de mysterieuze Chillidog, hoe wil je dat ze dat in beeld brengen?
Make me shine, my love!

Juist, regel 1 vergeten: "Squid doesn't act. Squid watches." Deductie dicteert dan ook dat ik zelf mijn gif ga mogen drinken. Beetje anticlimactisch als ik eerlijk mag zijn. Ik had op z'n minst een goeie rammeling verwacht.

Make me shine, my love!

Phantom… Ik ga een grotere luster nodig hebben. Ik zou u toch nooit een rammeling geven, I am all about the love! Ik wil u wel druifjes of zo voeren, gelijk een Romeinse keizer. Dan moet je niet alles zelf doen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan