Ze leefde nog de laatste keer ik haar gezien heb.En is de ex terug naar huis of is er een mysterieuze zandbak bijgekomen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze leefde nog de laatste keer ik haar gezien heb.En is de ex terug naar huis of is er een mysterieuze zandbak bijgekomen?
Goed, goed! En nu tot het natuurlijk en vanzelfsprekend klinkt.Ze leefde nog de laatste keer ik haar gezien heb.
Ik zit al voor de spiegelGoed, goed! En nu tot het natuurlijk en vanzelfsprekend klinkt.

Ik ben daar veel te zachtaardig voor.
En mijn cupcakes zijn volledig te vertrouwenIk ben daar veel te zachtaardig voor.

Cupcakes blijf ik wellicht voor altijd associëren met babyborrels; cupcakes en cava. Niet mijne meug!En mijn cupcakes zijn volledig te vertrouwen![]()
Puur uit nieuwsgierigheid: welk gebakken goed kan u dan wel bekoren? Puur uit nieuwsgierigheid.Cupcakes blijf ik wellicht voor altijd associëren met babyborrels; cupcakes en cava. Niet mijne meug!
Smurfentaart met in volgorde: zanddeeg, abrikozenconfituur, pudding, slagroom en witte chocolade schilfers.Puur uit nieuwsgierigheid: welk gebakken goed kan u dan wel bekoren? Puur uit nieuwsgierigheid.

No probs!Smurfentaart met in volgorde: zanddeeg, abrikozenconfituur, pudding, slagroom en witte chocolade schilfers.![]()
Obviously because if I cannot have you then no one shall have you! Thicko.
Let’s elaborate first on that (faulty) preconditionObviously because if I cannot have you then no one shall have you! Thicko.

I guess nearly midnight is no time to start baking… You live to die another day, Mr Bond!Let’s elaborate first on that (faulty) precondition![]()
Is goed! Anders staat de date daar morgen ook maar te wachten.I guess nearly midnight is no time to start baking… You live to die another day, Mr Bond!
Ziet er lekker uit. Geef mij ook maar een stukje.No probs!
Hoe bedoel je?Wil je ook zo'n supermom worden als Mulan.![]()
Capeke aandoen en wat meer zelfvertrouwen is voldoende!Ik kan nog niet aan Mulan haar tenen tippen als moeder, daar gaat geen hospitaal veel kunnen aan doen.

No capes !Capeke aandoen en wat meer zelfvertrouwen is voldoende!![]()
FTFYNo leggings !