Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef dat meiske vooral een doos Dash mee voor morgen dan.Ik ben hier niet nuchter genoeg voor!
IkGeef dat meiske vooral een doos Dash mee voor morgen dan.
![]()
Bij mij is het al 8 dagen geleden dat ik nog een alcoholische druppel gezien heb.Ik ben hier niet nuchter genoeg voor!

Whisky erbij doen dan maar?Met wodka erbij is dat serieus verraderlijk spul.

Zonde van de whisky!Whisky erbij doen dan maar?![]()
Ja, ge hebt daar geen nood aan, jong. Er komt niets goed van alcohol drinken. Het toeval wil dat het van mij ook van vorig weekend is geleden. Eerder 7 dagen dan, geen 8. Samen voor de 14 anders?Bij mij is het al 8 dagen geleden dat ik nog een alcoholische druppel gezien heb.
Uit het oog, maar zeker nog niet uit het hart.
Welke snode daad had je nu weer op je kerfstok?Hoera ik ben terug!
Er zit precies wel een bug in de software waardoor mijn ban langer duurde dan hij moest duren.![]()

Het zou me verbazen moest jij niet dezelfde warning hebben gekregen, want ik had op iets van u en squid gereageerd in ergernissen, terwijl het in slowchat hoorde. 2 punten, maar zo just gepast genoeg om over de grens van een ban te gaan.Welke snode daad had je nu weer op je kerfstok?![]()
Vanaf nu rapporteer ik elke offtopic post van u, dus 't zit er aan te komen!Ik heb zeker géén ban gekregen want ik ben braaf *kuch* en schraap de strafpunten niet bij elkaar. Of ik ontsnap er in elk geval op tijd aan.![]()

Gerapporteerd, bedreiging!Vanaf nu rapporteer ik elke offtopic post van u, dus 't zit er aan te komen!![]()
We zitten in slowchat, hier mag alles.Gerapporteerd, bedreiging!
Idem. Part of living on the edge.Het zou me verbazen moest jij niet dezelfde warning hebben gekregen, want ik had op iets van u en squid gereageerd in ergernissen, terwijl het in slowchat hoorde. 2 punten, maar zo just gepast genoeg om over de grens van een ban te gaan.
Ge gaat me nu toch niet vertellen dat ik effectief de enige ben die die warn kreeg zeker?
Niet als jij ècht geviseerd wordt en ik echt voorgetrokken word!We zitten in slowchat, hier mag alles.