Was jij ook twee dagen weg?Idem. Part of living on the edge.
Miljaar, dat moet hier saai en doods geweest zijn zonder ons.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was jij ook twee dagen weg?Idem. Part of living on the edge.
The power of pussy.Niet als jij ècht geviseerd wordt en ik echt voorgetrokken word!![]()

Maar dat type meldingen is dagelijkse kost voor mij.The power of pussy.
En nu dit:
Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Je moet tenminste 12 seconden wachten alvorens deze actie uit te voeren.

Vroeger kreeg je ducttape op uw mond, nu zou het op uw toetsenbord moeten zijn.Maar dat type meldingen is dagelijkse kost voor mij.![]()
Yes 2 dagen en wat extra minuten. Als ik al mijn extra minuten ga beginnen optellen vind ik dat ik ondertussen een vrijstelling verdien.Was jij ook twee dagen weg?
Dat was ook mijn idee eigenlijk, vragen om dat extra half uur van vandaag al af te trekken van mijn volgende ban.Yes 2 dagen en wat extra minuten. Als ik al mijn extra minuten ga beginnen optellen vind ik dat ik ondertussen een vrijstelling verdien.
En ik zal hem kunnen gebruiken want ik heb wat mensen op hun plek te zetten, fatshamen, bepaalde groepen dat ik moet denigreren,..

Derop? Derin zou efficiënter zijn.Vroeger kreeg je ducttape op uw mond, nu zou het op uw toetsenbord moeten zijn.

Misschien wel, anders staat het hier straks vol metDerop? Derin zou efficiënter zijn.![]()
We zijn de honden aan het opleiden om hem op te voeden. Zal voor ons ook serieus wat werk schelen.Nog een jaartje wachten en dat is alles wat nog zal verschijnen als de kleine op uwe schoot zit!![]()
Hier krijgt den hond meer time-outs dan de dochter. Niet omdat hij zich misdraagt maar omdat hij vlucht voor al haar "liefde".We zijn de honden aan het opleiden om hem op te voeden. Zal voor ons ook serieus wat werk schelen.

Er is geen favoritismeNiet als jij ècht geviseerd wordt en ik echt voorgetrokken word!![]()

Er is geen favoritisme![]()
Ik voelde me wel wat verweesdWas jij ook twee dagen weg?

There there!Ik voelde me wel wat verweesd![]()