Tom en Jos.Iedereen weet dat ik hier de grappige ben.
Als Jos ni thuis is...
Dus je kinderen zijn geadopteerd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tom en Jos.Iedereen weet dat ik hier de grappige ben.
Als Jos ni thuis is...
Tom en Jos.
Dus je kinderen zijn geadopteerd?
Wannez is eeecchhht niet the weakest link!Schoon, maar er zijn er hier nog die honger hebben.
Are you assuming funnyness?
Alternatieven dan? Want echt atletisch ben ik ook niet. With @Squidward on this one.Wannez is eeecchhht niet the weakest link!
Jij wil gewoon een lekkere brok vlees!
No.Did it make you haha?

Binnen 10 jaar vinden Mulan en ik elkaar gelijk de Golden Girls, comfortabel samenleven zonder een vent die zaagt. Ooit Arsenicum & Oude Kant gezien?Jij hebt mij uiteraard nooit iets misdaan, en ik heb ook geen pik op u hoor. Dat mag je niet denken.
Ik vind het gewoon opvallend dat zowat elke post van u een reactie van Mulan krijgt, en dat vind ik apart. Je hoeft er echt niets achter te zoeken.
Tuurlijk wel!
Heb ik al voor jou gekookt?Tuurlijk wel!
(Jij woont dichter én kookt lekkerder!)

Ge moet dat wel verstaan natuurlijk, een Wannez heeft effectieve gebruiksreviews dus dan zijn mensen curieus. Een Tomski… ja, wij respecteren Madam Tomski (omg zó veel) dus dat is voor ons gelijk het SMAK: kijken maar niet aankomen.
Sowieso eerst op lengteAls we dat hier op basis van afstand gaan verdelen is Tomski van mij. Kthxbai

@chillidog
Onderwerp 'Albert Heijn voor de vegetariërs/vegans' https://www.beyondgaming.be/threads/albert-heijn-voor-de-vegetariers-vegans.12876/
Nee, maar ook niet gepost in het kokentopic, dus... Waarschijnlijk omdat er niet te veel stoef op is! (En neen, jouw unaniem lovende kinderjury telt niet!!!)Heb ik al voor jou gekookt?![]()
Reageert @Mulan niet gewoon op alles metIk vraag mij iets af, maar ik weet niet of ik het mag vragen zonder strafpunten of boze blikken hier. Maar ik ga het toch doen. Waarom zet @Mulan bij quasi elke post van Squid een "hahahahahihi"-emoticon? Zelfs als het totaal niet grappig is? Is dat omdat vrouwen vinden dat ze elkaar moeten steunen, of hebben ze gewoon een nog slechtere vorm van humor dan we al hebben aangenomen?
?Ola!!! Ik moet mijn post aanpassen:@Wannez is vrijgezel, de vrouwen uit de slowchat:Neenee, als vrouwen onder elkaar die respect hebben voor elkaar, respecteren we elkaars veto. En al helemaal als er terstond een ander alternatief wordt aangeboden!