Het grote slowchat topic

Reageert @Mulan niet gewoon op alles met :ROFLMAO:?

Ola!!! Ik moet mijn post aanpassen:@Wannez is vrijgezel, de vrouwen uit de slowchat:
d7y7qmr-1f9a10ef-92d2-4cbc-ac38-37d922034e90.gif

Maar @Mulan:
200w.gif
1. Duidelijk niet op diegene die klagen dat ik het wél doe bij anderen! :fingerguns_r:
2. Ik "claim" niemand door te vermijden dat die nodeloos sterft. Okee?
Wannez en ik hebben een plan voor wanneer ik in een bejaardentehuis beland en dat werkt ENKEL als hij dan nog leeft! Ik bescherm mijn toekomst gewoon! :eviltongue:

1. Duidelijk niet op diegene die klagen dat ik het wél doe bij anderen! :fingerguns_r:
2. Ik "claim" niemand door te vermijden dat die nodeloos sterft. Okee?
Wannez en ik hebben een plan voor wanneer ik in een bejaardentehuis beland en dat werkt ENKEL als hij dan nog leeft! Ik bescherm mijn toekomst gewoon! :eviltongue:
De voorwaarde van 2. is wel zéér onwaarschijnlijk.
Managing expectations 🤓

Over mijn initiele post en gif, ik kan toch niet de enige zijn die opmerkt dat @Tha_nOn hier "opeens" ook weer zit. En dan nog proberen de aandacht af te leiden met @Tomski... werkt niet zuh.
Ik lees sowieso min of meer mee maar het zijn uw opmerkingen, als verdediger van de vrouw, die mij initieel hebben aangespoord te reageren. Steek het dus niet op wannez zijn beschikbaarheid. Deze schuur hebt gij laten ontvlammen.

Ah neen, er is woordelijk bewijs dat zij hem niet opnieuw moet dus het is open seizoen voor wie zin heeft.
Agreed!!

Correlatie is geen causaal verband.
Maar het sluit elkaar ook niet uit he.

Ik lees sowieso min of meer mee maar het zijn uw opmerkingen, als verdediger van de vrouw, die mij initieel hebben aangespoord te reageren. Steek het dus niet op wannez zijn beschikbaarheid. Deze schuur hebt gij laten ontvlammen.
Ik ken alvast 1 user die nu jaloers gaat zijn :fingerguns:

Ik vraag mij iets af, maar ik weet niet of ik het mag vragen zonder strafpunten of boze blikken hier. Maar ik ga het toch doen. Waarom zet @Mulan bij quasi elke post van Squid een "hahahahahihi"-emoticon? Zelfs als het totaal niet grappig is? Is dat omdat vrouwen vinden dat ze elkaar moeten steunen, of hebben ze gewoon een nog slechtere vorm van humor dan we al hebben aangenomen?
Doet ze ook iedere keer iemand een opmerking op mij maakt. Combinatie van slechte humor en steun dus.

Ik wou em niet taggen want dat is zoiets als 3X candyman in de spiegel zeggen... alleen met minder moord en meer fatshaming.
Waarom ben jij eigenlijk woke? Straks moet ik je nog beginnen shamen want ik heb nu schijnbaar een prachtartikel gemist over geilen op schaarsgeklede vrouwen.
En om non te triggeren: die het ook gewoon uitlokken.

Ergens staat hier nog dat Mannez (uw koppelnaam, suck it Brangelina) niet de moment was of zo. Maar als je een vlag wil planten, supporter ik natuurlijk!
1. Dan moet het Munnez zijn, equal rights for men and women!
2. Dat we op goede voet en met respect voor elkaar zijn verder gegaan zonder elkaar, wil niet zeggen dat ik 'm niet opnieuw/meer moet hè! Hij is mijn pensioenplan! 🥰

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan