Het grote slowchat topic

Ik vraag mij iets af, maar ik weet niet of ik het mag vragen zonder strafpunten of boze blikken hier. Maar ik ga het toch doen. Waarom zet @Mulan bij quasi elke post van Squid een "hahahahahihi"-emoticon? Zelfs als het totaal niet grappig is? Is dat omdat vrouwen vinden dat ze elkaar moeten steunen, of hebben ze gewoon een nog slechtere vorm van humor dan we al hebben aangenomen?

Ik vraag mij iets af, maar ik weet niet of ik het mag vragen zonder strafpunten of boze blikken hier. Maar ik ga het toch doen. Waarom zet @Mulan bij quasi elke post van Squid een "hahahahahihi"-emoticon? Zelfs als het totaal niet grappig is? Is dat omdat vrouwen vinden dat ze elkaar moeten steunen, of hebben ze gewoon een nog slechtere vorm van humor dan we al hebben aangenomen?
Ge beseft dat ge nu net op basis van n=1 een conclusie hebt gemaakt voor een volledig geslacht hé. Wat dat mogelijks betekent voor de statistische geletterdheid van de mannelijke bevolking laat ik aan u over.

Ge beseft dat ge nu net op basis van n=1 een conclusie hebt gemaakt voor een volledig geslacht hé. Wat dat mogelijks betekent voor de statistische geletterdheid van de mannelijke bevolking laat ik aan u over.
Ik besef uiteraard dat M > V. De betekenis er van heb ik nog niet berekend, maar de uitkomst lijkt me duidelijk.

Mocht het iemand ontgaan zijn, squid en ik hebben idd een gelijkaardige humor. Daarom vind ik haar vaak wél grappig wanneer jij dat niet vindt. 🤷🏼

Up yours, my mom thinks I’m cool…

Mijn punt is weer eens bewezen.
Maar jij en ik snappen elkaar tout court niet, al ga ik nooit snappen waar de initiële ‘ick’ factor bij jou vandaan kwam want ik denk niet dat ik ooit specifiek grappig op jouw kap geweest ben. Maar dat kan ik vergeten zijn.

Ja, sorry Mulan, maar zo werkt het hier niet. Als Wannez de tragere is, wordt hij eerder opgegeten. Zie het misschien als voorgerecht?
Neenee, als vrouwen onder elkaar die respect hebben voor elkaar, respecteren we elkaars veto. En al helemaal als er terstond een ander alternatief wordt aangeboden!

Maar jij en ik snappen elkaar tout court niet, al ga ik nooit snappen waar de initiële ‘ick’ factor bij jou vandaan kwam want ik denk niet dat ik ooit specifiek grappig op jouw kap geweest ben. Maar dat kan ik vergeten zijn.
Jij hebt mij uiteraard nooit iets misdaan, en ik heb ook geen pik op u hoor. Dat mag je niet denken.
Ik vind het gewoon opvallend dat zowat elke post van u een reactie van Mulan krijgt, en dat vind ik apart. Je hoeft er echt niets achter te zoeken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan