Het grote slowchat topic

Jij hebt mij uiteraard nooit iets misdaan, en ik heb ook geen pik op u hoor. Dat mag je niet denken.
Ik vind het gewoon opvallend dat zowat elke post van u een reactie van Mulan krijgt, en dat vind ik apart. Je hoeft er echt niets achter te zoeken.
Binnen 10 jaar vinden Mulan en ik elkaar gelijk de Golden Girls, comfortabel samenleven zonder een vent die zaagt. Ooit Arsenicum & Oude Kant gezien?

Ik vraag mij iets af, maar ik weet niet of ik het mag vragen zonder strafpunten of boze blikken hier. Maar ik ga het toch doen. Waarom zet @Mulan bij quasi elke post van Squid een "hahahahahihi"-emoticon? Zelfs als het totaal niet grappig is? Is dat omdat vrouwen vinden dat ze elkaar moeten steunen, of hebben ze gewoon een nog slechtere vorm van humor dan we al hebben aangenomen?
Reageert @Mulan niet gewoon op alles met :ROFLMAO:?

Neenee, als vrouwen onder elkaar die respect hebben voor elkaar, respecteren we elkaars veto. En al helemaal als er terstond een ander alternatief wordt aangeboden!
Ola!!! Ik moet mijn post aanpassen:@Wannez is vrijgezel, de vrouwen uit de slowchat:
d7y7qmr-1f9a10ef-92d2-4cbc-ac38-37d922034e90.gif

Maar @Mulan:
200w.gif

Over mijn initiele post en gif, ik kan toch niet de enige zijn die opmerkt dat @Tha_nOn hier "opeens" ook weer zit. En dan nog proberen de aandacht af te leiden met @Tomski... werkt niet zuh.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan