Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neenee, "de vrouwen van BG"![]()
Zodra ze terug werkt (en ze geen bezoek heeft@Mulan is het afgebold precies. Ik noteer even in mijn wiki dat haar bedtijd rond 23u is.
), is dat wel een pak vroeger.Alle jong, een paar goeie posts over hare favoriete muziek en op de goeie momenten een verjaardagswens in hare pm waar ge checkt hoe het met haar huisdier gaat en of ze al kan aarden in haar nieuwe woonplaats en voor ge het weet hebt ge nudes in uwen inboxDe mannen zijn er mee gestopt want er kwam nooit iets nuttig voorbij![]()

Oh maar mijn persoonlijke Excel heb ik nogAlle jong, een paar goeie posts over hare favoriete muziek en op de goeie momenten een verjaardagswens in hare pm waar ge checkt hoe het met haar huisdier gaat en of ze al kan aarden in haar nieuwe woonplaats en voor ge het weet hebt ge nudes in uwen inbox
Als ge iets zou moeten hebben geleerd van social media is het dat nutteloze info van mensen verzamelen wel degelijk veel opbrengt

Hij bedoelde niet nuttige info, maar nuttige vrouwen waar we de moeite voor willen doen.Alle jong, een paar goeie posts over hare favoriete muziek en op de goeie momenten een verjaardagswens in hare pm waar ge checkt hoe het met haar huisdier gaat en of ze al kan aarden in haar nieuwe woonplaats en voor ge het weet hebt ge nudes in uwen inbox
Als ge iets zou moeten hebben geleerd van social media is het dat nutteloze info van mensen verzamelen wel degelijk veel opbrengt
*Rapporteer* wegens minachtend gedrag jegens alle BG-vrouwen.Hij bedoelde niet nuttige info, maar nuttige vrouwen waar we de moeite voor willen doen.
Error 503 first byte timeout

Haha! Het was Homer Simpson die in de haag verdwijnt.Nu ben ik wel benieuwd naar je prentje!![]()
Oooow, die kennen we ja!Haha! Het was Homer Simpson die in de haag verdwijnt.

Fair Point, er zijn hier maar weinig single vrouwen waar ge iets mee kunt aanvangen (of mannen :v)Hij bedoelde niet nuttige info, maar nuttige vrouwen waar we de moeite voor willen doen.
Goed zo. Als ik info vrijgeef, dan zal er iets tegenover staan. Bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, nudepics.Alez, bij jou toch!
Ooow, maar die hebben we ook in onze files hoor! Van welke man hier specifiek?Goed zo. Als ik info vrijgeef, dan zal er iets tegenover staan. Bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot, nudepics.
Gelieve onze afspraak niet te schendenOoow, maar die hebben we ook in onze files hoor! Van welke man hier specifiek?

Aaah, maar we croppen hoor, niemand zal het weten!Gelieve onze afspraak niet te schenden![]()

Ik heb kinderen he! En ik douche niet in een zwembroekAaah, maar we croppen hoor, niemand zal het weten!![]()

I know...En ik douche niet in een zwembroek![]()

De tatouages, ha!I know...
Ik bedoelde dat met wat goed croppen, alles groter kan lijken én herkenbare tatouages kunnen weggetoverd worden.

Well played.Ooow, maar die hebben we ook in onze files hoor! Van welke man hier specifiek?