Sorry, ik liet een scheet tegen de wind in.Ik denk dat de aarde zojuist gestopt is met draaien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik liet een scheet tegen de wind in.Ik denk dat de aarde zojuist gestopt is met draaien.
Dat én Loser die flauwe tietengrapjes maakt... Parallel universum?Ik denk dat de aarde zojuist gestopt is met draaien.
Tot daar was ik jaloers op je.Daarnet de kinderen van school opgehaald. Heel den tijd achter een mama gelopen met een HÉÉL kort rokske.
Frivole Loser is zijn totem.Ja ik vind ook dat @Loser Losser dan gewoonlijk doet![]()
Nickchange naar Losser?Ja ik vind ook dat @Loser Losser dan gewoonlijk doet![]()
't Was wandelen. Gene vetzakkerij.En met “achter gelopen” kreeg ik de indruk dat ze wegliep.
Bwoa, als jij nog steeds van je vrijheid mag genieten...Ja off-topic posten in algemene discussies. Straks zal hij nog gebanned worden..

Sinds jij me niet meer constant aan het reporten bent scheelt het enorm in de strafpunten.Bwoa, als jij nog steeds van je vrijheid mag genieten...![]()
Wat heb je daar voor moeten doen?Sinds jij me niet meer constant aan het reporten bent scheelt het enorm in de strafpunten.

Agressief worden. Blijft toch de enige echte wereldtaal.Wat heb je daar voor moeten doen?![]()
Volgens mij heeft die frisdrank gedronken ofzo.Ja ik vind ook dat @Loser Losser dan gewoonlijk doet![]()
Jup, was AB-SO-LUUT ik!Sinds jij me niet meer constant aan het reporten bent scheelt het enorm in de strafpunten.

Jup, was AB-SO-LUUT ik!![]()
Het heeft geholpen he, terug in het gareel, alleen uwe muilkorf heeft soms nog wat te veel speling... Terug wat meer reporten se...