DiffieHM
Well-known member
Volgens mij heeft ze de streepjes treshold voor reports in hare excel wat hoger gezet.Sinds jij me niet meer constant aan het reporten bent scheelt het enorm in de strafpunten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft ze de streepjes treshold voor reports in hare excel wat hoger gezet.Sinds jij me niet meer constant aan het reporten bent scheelt het enorm in de strafpunten.
Dat is het.. Ze was bang dat ik weg zou blijven en dan ging haar excel niet meer op punt staan.Volgens mij heeft ze de streepjes treshold voor reports in hare excel wat hoger gezet.
Sinds wanneer draag jij BIJ aan de Excel, Oh Groot Orakel?Dat is het.. Ze was bang dat ik weg zou blijven en dan ging haar excel niet meer op punt staan.
We hebben ze in onze macht. Er is geen power of the pussy. @Wannez je kan weer je goeie oude zelf zijn.
Ik bedoel als wij hier niets meer bij dragen dan blijft je excel leeg. Dus wij hebben alle macht!
Aaaach, maar jij als individu bent Absoluut misbaar hoor.... No power over me/us!Ik bedoel als wij hier niets meer bij dragen dan blijft je excel leeg. Dus wij hebben alle macht!
De excel is iedere dag nog angstaanjagender aan het worden.

Nenee het is sterker dan jezelf.Aaaach, maar jij als individu bent Absoluut misbaar hoor.... No power over me/us!![]()
Hij heeft kogels, ik ben fan.Aaaach, maar jij als individu bent Absoluut misbaar hoor.... No power over me/us!![]()
Nope!Nenee het is sterker dan jezelf.

Ook kruisbogen met vizier, dolken, pistolen, shotguns,.. Voor elke vorm van haat heb ik wel iets.Hij heeft kogels, ik ben fan.
Ook kruisbogen met vizier, dolken, pistolen, shotguns,.. Voor elke vorm van haat heb ik wel iets.
Maar bij ons zaten er wel formules in en dat kunnen zij niet.De mannen zijn er mee gestopt want er kwam nooit iets nuttig voorbij![]()
Je weet toch dat we volgens de GDPR wetgeving recht op inzage hebben in onze data. Dus sharen die handelNeenee, "de vrouwen van BG"![]()

Wij wissen jullie gegevens die jullie zelf posten niet he, gans BG is jullie gesharede data!Je weet toch dat we volgens de GDPR wetgeving recht op inzage hebben in onze data. Dus sharen die handel![]()
Je weet toch dat we volgens de GDPR wetgeving recht op inzage hebben in onze data. Dus sharen die handel![]()
Wij wissen jullie gegevens die jullie zelf posten niet he, gans BG is jullie gesharede data!