Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste exCite,
U heeft onvoldoende gescoord op de quiz. Binnen 30 minuten gaat uw permban in.
Neem afscheid van uw geliefden nu het nog kan.
Tot nooit meer.
[redacted].
Mij hebben ze niet meer. Nozems!
Mij hebben ze niet meer. Nozems!
Beste xAnyana,
U heeft onvoldoende gescoord op de quiz. Binnen 30 minuten gaat uw permban in.
Neem afscheid van uw geliefden nu het nog kan.
Tot nooit meer.
[redacted].
Aan of in uw broek?Ik vannacht al![]()

Welke broek?Aan of in uw broek?![]()
Beste Wannez,Welke broek?
Thx but no thx!Beste Wannez,
Jij bent de winnaar van de 1 april quiz omdat je het enige correcte antwoord gegeven hebt.
@coldplayke zal zo meteen jouw gebruikersnaam definitief aanpassen naar @[redacted].
Ge ziet dat het vrouwen zijn die de macht gegrepen hebben, als het juiste antwoord is "welke broek". Nog eventjes en het flair forum gaat samen met BGBeste Wannez,
Jij bent de winnaar van de 1 april quiz omdat je het enige correcte antwoord gegeven hebt.
@coldplayke zal zo meteen jouw gebruikersnaam definitief aanpassen naar @[redacted].
Ik ben al content dat het geen legging is. Normvervaging heet dat.Ge ziet dat het vrouwen zijn die de macht gegrepen hebben, als het juiste antwoord is "welke broek". Nog eventjes en het flair forum gaat samen met BG
Je mag dat niet oppotten. Je voedt daarmee je donkere kant hèIn een opwelling wou ik er fors op antwoorden maar mijn vrouw heeft me tegengehouden. Uiteindelijk gewoon een kort sec neutraal berichtje teruggestuurd. Niet ingegaan op dat strontgooien. Rustig blijven en op mijn tanden bijten.
Wijze woorden voor in slowchat!Je mag dat niet oppotten. Je voedt daarmee je donkere kant hè
![]()