I might even consider…Het zou wel hilarisch zijn - misschien niet voor de echte fotografen - mocht dat het volgende thema zijn.
(Reden genoeg waarom dat nooit het volgende thema zal zijn).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I might even consider…Het zou wel hilarisch zijn - misschien niet voor de echte fotografen - mocht dat het volgende thema zijn.
De marginale onderlaag?Het zou wel hilarisch zijn - misschien niet voor de echte fotografen - mocht dat het volgende thema zijn.
Het is nochtans allemaal voor de uitdaging, om jezelf echt te overstijgen in je kunst. Een onderwerp dat inspanning vraagt. Helmut Newton.I might even consider…
(Reden genoeg waarom dat nooit het volgende thema zal zijn).
De….van…. natuurlijk!De marginale onderlaag?
Of dikke tetten?
De dikke tetten van de marginale onderlaag?De….van…. natuurlijk!

Bwoah ik ben gewoon dat vrouwen toch graag het laatste woord hebben..Oei, sorry. Het is gemakkelijker als ze geen weerwoord bieden zeker![]()

Link naar de dikke tetten aub?Marginale onderlaag? Triggered! Eens kijken waar ik op kan klikken.
Edit: klaar! Die met de dikste tetten natuurlijk.
@straight_six heb jij al gestemd?
't Is oké, schatje. Ik zal er een kusje op geven.Bwoah ik ben gewoon dat vrouwen toch graag het laatste woord hebben..
P. S: ik heb dan maar het goeie voorbeeld getoond en naar slowchat verhuisd![]()
Sst we zijn nu over tetten bezig.'t Is oké, schatje. Ik zal er een kusje op geven.
Hij mss ook.Sst we zijn nu over tetten bezig.
+1Link naar de dikke tetten aub?
Niet over.Hij mss ook.
Giggidy!Niet over.
Gititty.Giggidy!
Ik denk dat de aarde zojuist gestopt is met draaien.P. S: ik heb dan maar het goeie voorbeeld getoond en naar slowchat verhuisd![]()