Mulan
Well-known member
Jah, lap, straks moordpoging ook nog eens op zijn lijst van baldadigheden!Die Excel is zoals het archief van C A Magnusson in Sherlock: het bestaat in Mulan haar brein! Dus dat is voor zo goed als eeuwig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah, lap, straks moordpoging ook nog eens op zijn lijst van baldadigheden!Die Excel is zoals het archief van C A Magnusson in Sherlock: het bestaat in Mulan haar brein! Dus dat is voor zo goed als eeuwig.
I respect the hustle.Er liggen genoeg kogels en geweren op mijn werk om eeuwig te herleiden naar wait a minute brb.
Dat is nu ook geen grote verrassing.I respect the hustle.
Wat is het volgende, Pimboli?![]()
Grouphug!
Dat is van na onze tijd!Wat is het volgende, Pimboli?
Dat hangt er maar vanaf hoelang je erin blijft hangenDat is van na onze tijd!

Nog gene tijd gehad om er naar te laten zien.How is it with de MakBoek?
Kapot?

Tiens, ik had u nooit gezien als ne Jurgen.Er liggen genoeg kogels en geweren op mijn werk om eeuwig te herleiden naar wait a minute brb.
Ik stel mij altijd voor dat de foto elite stemt, gij dan ziet "Hmmmmm, te weinig stemmen", en dan beslist "ik moet wat schorremorrie van de marginale onderlaag engageren"... er voila, post in de slowchatNog 1 dag om te stemmen!
![]()
Uitdaging - Foto Uitdaging | POLL | Maart | Symmetrie
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de...www.beyondgaming.be
.

)Goed dat je het zegt, want ik zag dat nergens meer staan (heb de search moeten gebruiken nu).(er is ook nog een quiz waar je tot middernnacht aan kan meedoen)
Ah, ik heb blijkbaar al mee gedaan... kan het mij niet herinneren(er is ook nog een quiz waar je tot middernnacht aan kan meedoen)

Altijd bij events!Goed dat je het zegt, want ik zag dat nergens meer staan (heb de search moeten gebruiken nu).
Das de leeftijd, is normaalAh, ik heb blijkbaar al mee gedaan... kan het mij niet herinneren![]()

(er is ook nog een quiz waar je tot middernnacht aan kan meedoen)
Goed dat je het zegt, want ik zag dat nergens meer staan (heb de search moeten gebruiken nu).
.Wij zijn écht familie, ik ben dezelfde piste aan het ingaan![]()
Merci he @Strijkijzer. Nog een plaats gezakt nu.

Marginale onderlaag? Triggered! Eens kijken waar ik op kan klikken.Ik stel mij altijd voor dat de foto elite stemt, gij dan ziet "Hmmmmm, te weinig stemmen", en dan beslist "ik moet wat schorremorrie van de marginale onderlaag engageren"... er voila, post in de slowchat.
In elk geval, deze marginaal heeft zonet gestemd!!
Het zou wel hilarisch zijn - misschien niet voor de echte fotografen - mocht dat het volgende thema zijn.Marginale onderlaag? Triggered! Eens kijken waar ik op kan klikken.
Edit: klaar! Die met de dikste tetten natuurlijk.
@straight_six heb jij al gestemd?