Het grote slowchat topic

a9bec459-5a31-4499-a2fe-91053066636a-36880_portraits_004.jpg

Geef eens het beste van jezelf.
Als ik hierover mijn gedacht mag zeggen dan kan ik al beginnen denken over een nieuw account en een VPN.

Naast die uitstekende punten van Wannez, is de hoofdfunctie uiteraard wel dat je kunt aangeven in welk team jij zit:
Zeg je 'frikandel', dan gebruik je :frikandel:
Zeg je echter 'lange hamburger', dan gebruik je :frikandel:
En voor 'curryworst' hebben we dan weer :frikandel:

Dat maakt het gewoon duidelijker.
Zeg dan gewoon eenheids:frikandel::unsure:

(Of de curryworst/frikandel discussie)
Geachte

Waarom verwijst u enkel naar de foutieve benamingen curryworst en frikandel en haalt u de juiste term "lange hamburger" niet aan?

Ik was van de veronderstelling dat dit een forum is, waar discriminatie niet wordt getolereerd.

Met zo een post moet jammer genoeg anders concluderen.

Gelieve hier in de toekomst rekening mee te houden.

Unie der Lange Hamburger- gebruikers

Fatshaming aanmoedigen/ophemelen denk ik

(Of de curryworst/frikandel discussie)
Fatshaming is idd not done, ik kijk daar meestal over want mijn octopus-zelfvertrouwen kan dat er niet bij nemen. Curryworst kan toch niet kloppen, als je iets curryworst gaat noemen dan eerder de Loempidel en niet de Frik.

Geachte

Waarom verwijst u enkel naar de foutieve benamingen curryworst en frikandel en haalt u de juiste term "lange hamburger" niet aan?

Ik was van de veronderstelling dat dit een forum is, waar discriminatie niet wordt getolereerd.

Met zo een post moet jammer genoeg anders concluderen.

Gelieve hier in de toekomst rekening mee te houden.

Unie der Lange Hamburger- gebruikers
Ga es in uw eigen thread zaniken.

true that!

is ook geen kleuter meer, maar de snelheid van ondertitels is nog net iets te rap voor 6 jarige die nog maar net heeft leren lezen. En de woorden in de ondertitels zijn eigenlijk ook grotendeels ver weg van leesniveau avi e3.

komt goe!
*Open Excel*

Hoe oud zijn ze nu weer? K dacht idd eentje 1ste lj, maar die leert nu ongeveer het woordje schuur dus dat tel ik niet mee, pas vanaf 3de lj kunnen ze wat ondertitels volgen. 😁

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan