Het grote slowchat topic

Mai dat nieuws is écht. Net de dating thread gaan checken.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! (Omdat Tonerider deed alsof 'm nooit meer iemand ging vinden enzo)
Mag ik ook een beetje geluk? :unsure:

Die hoge nood viel hier echt goed mee, nauwelijks ongelukjes gehad, vooral plassen net voor ze in bed gaat is het belangrijkste en ik denk dat 1-2x per week s ochtends het potje gevuld is maar kan evengoed zijn dat ze om 21u, wanneer het zandmannetje nog niet is gepasseerd, ze nog eens is gegaan. 🤷🏼
Idd ze gaat spontaan langs toilet voor ze naar haar slaapkamer gaat. Maar idd als ze het op tijd voelt, zal dat snachts ook wel lukken. Ze is sowieso niet bang snachts (Allez overdag ook niet 🤓).

In mijn ervaring is het sneller zelf naar het potje te gaan dan een ouder wakker te krijgen én ze te overtuigen tot bij jou te komen "omdat het potje anders te ver is". 😁

Jullie mogen mij hier doen ;)
giphy.gif

Broer? :thinking:

Exact zelfde verhaal, maar dan met een trip naar de US. Maar ik ben dan wel arrogant genoeg om dat nog in te geven ... 2,5 jaar na datum ... toen ik al ontslag had gegeven en binnen 2 weken weg zou zijn (en nog gekregen ook :laugh:).
Ik sta wel nog steeds op de zwarte lijst van Amex, ik krijg gene meer :mad:.

Blijkt dat een van mijn “drempels” gewoon onbestaande was. De kosten die nog open stonden, waren voor een trip die owv covid niet kon doorgaan maar waarvoor geen refund mogelijk was. Ik zag op tegen discussie hierover met wie de kosten moet goedkeuren (= mijn bazin) maar nu blijkt dus dat het bedrag onder de limiet is en automatisch approved wordt zonder dat ze die te zien krijgt. 🤷‍♂️

De reminders dat er nog uitgaven niet ingediend waren, heeft ze uiteraard wel gezien. :sarcastic:

Ik zag in de Dreamland de PS5 staan, niet dat ik die onmiddellijk ga/wil kopen maar is daar nu nog schaarste in of is die weer makkelijker te vinden? Probeer ik toch best als ik ene zie te kopen, kwestie van Kerstmis?

Kan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth😭
Wie plaatst er nu aan het eind van een zin een frikandel? Een sigaar zou ik nog begrijpen maar dat? Enfin.😭
Wiens idee was dat?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan