Het grote slowchat topic

*Open Excel*

Hoe oud zijn ze nu weer? K dacht idd eentje 1ste lj, maar die leert nu ongeveer het woordje schuur dus dat tel ik niet mee, pas vanaf 3de lj kunnen ze wat ondertitels volgen. 😁
Voor in de excel is het nuttiger om het bouwjaar te vragen. Dan blijft dat gemakkelijker up to date 👌

Voor in de excel is het nuttiger om het bouwjaar te vragen. Dan blijft dat gemakkelijker up to date 👌
vlaamse-regering-da-gade-gij-ni-bepale.gif

Vandaag eens geprobeerd een eco-rit te doen en wel verrast van het resultaat. Verbruik kunnen beperken tot 8 l/100 km i.p.v. de 11 l/100 km gemiddeld voor de voorbije ~ 6000 km.

Nu nog een radio2 sticker en pet met ruitjes zien te vinden die bij mijn nieuwe rijstijl past.

Tis oké Mulan. Mijn skills zijn niet spectaculair maar formules lukt mij nog wel :woohoo:

Edit: zelfs met 1 hand als het moet :fingerguns_r:
Bedoel je nu dat je het zelf kan? Of dat je man het wel zal doen voor jou? Alez, niet dat ik aan jou twijfel, maar een eenvoudige formule invoeren in excel da's toch next level shit hoor! Da's op gelijk niveau als parallel parkeren! 😱

Googelen Samson

Beide zijn ok.
Hebt gij hier al ooit succesvol iemand zijn spelling gecorrigeerd @straight_six? Ik denk het niet he?
Waarom blijft ge toch proberen?

Vandaag eens geprobeerd een eco-rit te doen en wel verrast van het resultaat. Verbruik kunnen beperken tot 8 l/100 km i.p.v. de 11 l/100 km gemiddeld voor de voorbije ~ 6000 km.

Nu nog een radio2 sticker en pet met ruitjes zien te vinden die bij mijn nieuwe rijstijl past.
Ik heb vandaag ook voor het eerst de eco knop gebruikt.

Enige wat ik zag was dat het infotainment vroeg om een nieuwe gebruiker in te stellen... :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan