*Open Excel*
Hoe oud zijn ze nu weer? K dacht idd eentje 1ste lj, maar die leert nu ongeveer het woordje schuur dus dat tel ik niet mee, pas vanaf 3de lj kunnen ze wat ondertitels volgen.![]()
idd, schuur is deze week gepasseerd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Open Excel*
Hoe oud zijn ze nu weer? K dacht idd eentje 1ste lj, maar die leert nu ongeveer het woordje schuur dus dat tel ik niet mee, pas vanaf 3de lj kunnen ze wat ondertitels volgen.![]()

Voor in de excel is het nuttiger om het bouwjaar te vragen. Dan blijft dat gemakkelijker up to date*Open Excel*

Dan zullen ze een man nodig hebben die slim genoeg is om er een formule in te stekenVoor in de excel is het nuttiger om het bouwjaar te vragen. Dan blijft dat gemakkelijker up to date![]()

Voor in de excel is het nuttiger om het bouwjaar te vragen. Dan blijft dat gemakkelijker up to date![]()
Ja want de vrouwen hier zijn zo een idioten dat ze daar niet mee kunnen werken en indien nodig, ook niets kunnen Googlen...Dan zullen ze een man nodig hebben die slim genoeg is om er een formule in te steken![]()

Dan ni eh!

Als je het zelf zegt..Ja want de vrouwen hier zijn zo een idioten dat ze daar niet mee kunnen werken en indien nodig, ook niets kunnen Googlen...![]()
Tis oké Mulan. Mijn skills zijn niet spectaculair maar formules lukt mij nog welJa want de vrouwen hier zijn zo een idioten dat ze daar niet mee kunnen werken en indien nodig, ook niets kunnen Googlen...![]()

Bedoel je nu dat je het zelf kan? Of dat je man het wel zal doen voor jou? Alez, niet dat ik aan jou twijfel, maar een eenvoudige formule invoeren in excel da's toch next level shit hoor! Da's op gelijk niveau als parallel parkeren!Tis oké Mulan. Mijn skills zijn niet spectaculair maar formules lukt mij nog wel
Edit: zelfs met 1 hand als het moet![]()

Waarvoor gebruikt gij dan die andere hand?Tis oké Mulan. Mijn skills zijn niet spectaculair maar formules lukt mij nog wel
Edit: zelfs met 1 hand als het moet![]()

Ik vond het leven wat te makkelijk dus ik dacht het eens uitdagender te maken en mijn elleboog te brekenWaarvoor gebruikt gij dan die andere hand?![]()

Beterschap en spoedig herstel!Ik vond het leven wat te makkelijk dus ik dacht het eens uitdagender te maken en mijn elleboog te breken![]()
Googelen SamsonJa want de vrouwen hier zijn zo een idioten dat ze daar niet mee kunnen werken en indien nodig, ook niets kunnen Googlen...![]()
Googelen Samson
Wees blij! Hier is volk genoeg waarbij schijnbaar nooit licht brandtIk ging ook eens voor 20€ tanken, maar mijn lichtje brandt nog...![]()

Googelen Samson
Hebt gij hier al ooit succesvol iemand zijn spelling gecorrigeerd @straight_six? Ik denk het niet he?![]()
Googelen - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
googlen Nederlands woordenboek - Woorden.org
Wat betekent googlen? 'Het opzoeken van informatie met behulp van een zoekmachine. Ook goed: googelen'www.woorden.org
![]()
Googelen of googlen - Taaluilen
Mij viel de vervoeging van googlen op. Ik zou zelf voor googelen hebben gekozen. Gelukkig zijn het Groene en het Witte Boekje het ook niet eens.www.taaluilen.nl
Beide zijn ok.
Ik heb vandaag ook voor het eerst de eco knop gebruikt.Vandaag eens geprobeerd een eco-rit te doen en wel verrast van het resultaat. Verbruik kunnen beperken tot 8 l/100 km i.p.v. de 11 l/100 km gemiddeld voor de voorbije ~ 6000 km.
Nu nog een radio2 sticker en pet met ruitjes zien te vinden die bij mijn nieuwe rijstijl past.

Gekorriheerd SamsonHebt gij hier al ooit succesvol iemand zijn spelling gecorrigeerd @straight_six? Ik denk het niet he?
Waarom blijft ge toch proberen?