Eigenlijk moet er een komma na ‘Gekorriheerd’.Gekorriheerd Samson
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk moet er een komma na ‘Gekorriheerd’.Gekorriheerd Samson
Ik vond het leven wat te makkelijk dus ik dacht het eens uitdagender te maken en mijn elleboog te breken![]()
Nu loopt non meest van de tijd halfnaakt door huis omdat dat gemakkelijker is.Beterschap en spoedig herstel!
Afwisselend per dagEn is dat dan half naakt aan de bovenkant of aan de onderkant?![]()
Dat ik een vaste klant ben.Codetaal voor...?
Vanwege de "goeie waren".Dat ik een vaste klant ben.
Waarom ga je er van uit dat hij het enkel over de vrouwen van hier heeft? Altijd alles persoonlijk opnemen ...Ja want de vrouwen hier zijn zo een idioten dat ze daar niet mee kunnen werken en indien nodig, ook niets kunnen Googlen...![]()
S6 kennende, mag je daar van uit gaanWaarom ga je er van uit dat hij het enkel over de vrouwen van hier heeft? Altijd alles persoonlijk opnemen ...

Hij bedoelt dat ik het op alle vrouwen heb en niet enkel degene van hier.S6 kennende, mag je daar van uit gaan![]()
pulease… ik schreef excel code die naar klanten maildeLol. Ik heb zelf een uitgebreide formule in mijn Excel van het werk gestoken en sinds vorig jaar moet iedereen het sjabloon met die formule gebruiken van men chef
I need no man!![]()
I need no man.=C1+C2+C3Lol. Ik heb zelf een uitgebreide formule in mijn Excel van het werk gestoken en sinds vorig jaar moet iedereen het sjabloon met die formule gebruiken van men chef
I need no man!![]()
Haha nee niet zo basic nee!!=C1+C2+C3
Och gij! Ge zijt dan ook een man hé.pulease… ik schreef excel code die naar klanten maildeI need no man.
Autosom is geen uitgebreide formule!Lol. Ik heb zelf een uitgebreide formule in mijn Excel van het werk gestoken en sinds vorig jaar moet iedereen het sjabloon met die formule gebruiken van men chef
I need no man!![]()
Van iedereen?!?Ik ben bezig iedereen zijn excels met macrocode aant converteren naar google appscript![]()