Mulan
Well-known member
Waarom stel je dan de vraag? En we zijn wel met 3 dan hè!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom stel je dan de vraag? En we zijn wel met 3 dan hè!
waar zie je die? ik zie enkel curryworstenKan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth
Wie plaatst er nu aan het eind van een zin een frikandel? Een sigaar zou ik nog begrijpen maar dat? Enfin.
Wiens idee was dat?

Kan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth
Wie plaatst er nu aan het eind van een zin een frikandel? Een sigaar zou ik nog begrijpen maar dat? Enfin.
Wiens idee was dat?
Ik ben zeker dat het lange hamburgers zijn.waar zie je die? ik zie enkel curryworsten
![]()
Een sigaar is voor een bepaald niveau van man. Een frikandel/curryworst/lange hamburger is voor een ander niveau man. Beide mannen hebben hun voordelen, beide zijn prima. Eigenlijk is de enige die je moet vermijden deze met zijn vlammend koppekeKan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth
Wiens idee was dat?

Nee gelukkig niet.Ja, dat is onvermijdelijk, mijn beste. Als je een vreemde zin in sportsokken hebt, plots witte New Balances wel ok begint te vinden…
En mensen met nen twijfelaar.Een sigaar is voor een bepaald niveau van man. Een frikandel/curryworst/lange hamburger is voor een ander niveau man. Beide mannen hebben hun voordelen, beide zijn prima. Eigenlijk is de enige die je moet vermijden deze met zijn vlammend koppeke
![]()
Zo eneEn mensen met nen twijfelaar.
Da’s even erg als een geslachtsziekte.
Wa heeft uwe ventje? Nen druiper.
Oei, ma das nog niks, mijne heeft ne twijfelaar.
Oei oei oei.

Ah check, dus eigenlijk gewoon overal waar @straight_six post is het een wijf bashing thread.Maar ‘wijf bashing’ dat zie ik toch nog anders. Dat zijn zo dingen als ‘dedee van oes, a ze wil zie da kik min boekoedster nie upvrije, wuk peis zezie eiheliks’.
Rustiek, soit!
Ik vind het wel een geschikte illustratie voor de knuppel in het hoenderhok gooien.Kan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth
Wiens idee was dat?
Bij mij allebei!Dat is omdat wij thuis met een vrouw zitten en daar niks te zeggen hebben, daarmee dat we hier wat op de wijven komen bashen.
Dat, of kleine piemel.
Bij mij is het het eerste.

Ik vind het wel een geschikte illustratie voor de knuppel in het hoenderhok gooien.
Of in geval van een eindeloze discussie op het forum (naar’t schijnt zijn er secties waar dat wel eens gebeurt maar heb dit ook alleen maar van horen zeggen), kan je er zo’n emoji ingooien ter bevestiging dat het om een gepolariseerde discussie gaat waarbij de verschillende kampen niet dichter bij elkaar zullen komen.
Of in de zaterdag thread waarbij users rond 3-4u snachts hun vieze goesting willen illustreren.
Jaja ik zie legio mogelijkheden.

I rarely doOh owke ok well that makes a whole lot of sence.![]()

Naast die uitstekende punten van Wannez, is de hoofdfunctie uiteraard wel dat je kunt aangeven in welk team jij zit:Oh owke ok well that makes a whole lot of sence.![]()
Nu besef ik pas hoe Loser eigenlijk een typfoutje is voor Closer (to perfection)Naast die uitstekende punten van Wannez, is de hoofdfunctie uiteraard wel dat je kunt aangeven in welk team jij zit:
Zeg je 'frikandel', dan gebruik je
Zeg je echter 'lange hamburger', dan gebruik je
En voor 'curryworst' hebben we dan weer
Dat maakt het gewoon duidelijker.

Le mieux est le mortel ennemi du bien. En ik haat al wat goed isNu besef ik pas hoe Loser eigenlijk een typfoutje is voor Closer (to perfection)![]()

Watte? Moelleux?Le mieux est le mortel ennemi du bien. En ik haat al wat goed is![]()
Poetsvrouw is helaas nog bezig dus ik durf nog niet naar beneden.Fatshaming vergeten. Ik ben op mijn best als beide gecombineerd kunnen worden.Ah check, dus eigenlijk gewoon overal waar @straight_six post is het een wijf bashing thread.
Fatshaming vergeten. Ik ben op mijn best als beide gecombineerd kunnen worden.