Het grote slowchat topic

Waarom stel je dan de vraag? En we zijn wel met 3 dan hè!
tenor-8.gif

Kan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth😭
Wie plaatst er nu aan het eind van een zin een frikandel? Een sigaar zou ik nog begrijpen maar dat? Enfin.😭
Wiens idee was dat?
Een sigaar is voor een bepaald niveau van man. Een frikandel/curryworst/lange hamburger is voor een ander niveau man. Beide mannen hebben hun voordelen, beide zijn prima. Eigenlijk is de enige die je moet vermijden deze met zijn vlammend koppeke 👇🏻

Mora_Lucifer.jpg

Een sigaar is voor een bepaald niveau van man. Een frikandel/curryworst/lange hamburger is voor een ander niveau man. Beide mannen hebben hun voordelen, beide zijn prima. Eigenlijk is de enige die je moet vermijden deze met zijn vlammend koppeke 👇🏻

Mora_Lucifer.jpg
En mensen met nen twijfelaar.
Da’s even erg als een geslachtsziekte.

Wa heeft uwe ventje? Nen druiper.
Oei, ma das nog niks, mijne heeft ne twijfelaar.
Oei oei oei.

Kan er aub iemand het nut/betekenis van die frikandel als emoji uileggen? Like wth😭
Wie plaatst er nu aan het eind van een zin een frikandel? Een sigaar zou ik nog begrijpen maar dat? Enfin.😭
Wiens idee was dat?
Ik vind het wel een geschikte illustratie voor de knuppel in het hoenderhok gooien.

Of in geval van een eindeloze discussie op het forum (naar’t schijnt zijn er secties waar dat wel eens gebeurt maar heb dit ook alleen maar van horen zeggen), kan je er zo’n emoji ingooien ter bevestiging dat het om een gepolariseerde discussie gaat waarbij de verschillende kampen niet dichter bij elkaar zullen komen.

Of in de zaterdag thread waarbij users rond 3-4u snachts hun vieze goesting willen illustreren.

Jaja ik zie legio mogelijkheden.

Ik vind het wel een geschikte illustratie voor de knuppel in het hoenderhok gooien.

Of in geval van een eindeloze discussie op het forum (naar’t schijnt zijn er secties waar dat wel eens gebeurt maar heb dit ook alleen maar van horen zeggen), kan je er zo’n emoji ingooien ter bevestiging dat het om een gepolariseerde discussie gaat waarbij de verschillende kampen niet dichter bij elkaar zullen komen.

Of in de zaterdag thread waarbij users rond 3-4u snachts hun vieze goesting willen illustreren.

Jaja ik zie legio mogelijkheden.

Oh owke ok well that makes a whole lot of sence.:laugh:

Oh owke ok well that makes a whole lot of sence.:laugh:
Naast die uitstekende punten van Wannez, is de hoofdfunctie uiteraard wel dat je kunt aangeven in welk team jij zit:
Zeg je 'frikandel', dan gebruik je :frikandel:
Zeg je echter 'lange hamburger', dan gebruik je :frikandel:
En voor 'curryworst' hebben we dan weer :frikandel:

Dat maakt het gewoon duidelijker.

Naast die uitstekende punten van Wannez, is de hoofdfunctie uiteraard wel dat je kunt aangeven in welk team jij zit:
Zeg je 'frikandel', dan gebruik je :frikandel:
Zeg je echter 'lange hamburger', dan gebruik je :frikandel:
En voor 'curryworst' hebben we dan weer :frikandel:

Dat maakt het gewoon duidelijker.
Nu besef ik pas hoe Loser eigenlijk een typfoutje is voor Closer (to perfection) 👌

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan