Het grote slowchat topic

Vrouwen kunnen wel heel creatief en vooral HEEEEEEEEEL luidruchtig zijn met een doorsnee keukenuitrusting natuurlijk...

Zet de keukenradio loeihard, mixt ondertussen in het luchtledige terwijl de dochter de metalen pollepel krijgt aangereikt met een hoofdwenk richting potten- en pannenkast. 😈😍
je doet me terugdenken aan mijn huwelijk... en dat was dan een open keuken.

Nee hoor @Mulan ik geloof het niet. In de tussentijd het hij hier volgende coherente berichten gezet (incl zijn wtf aanrandingsverhaal):
Ik had een tante missionaris, in de Congo. En die definitie was wel ongeveer hetzelfde. :unsure:
Dit doet me denken aan een “tactiek” van een van m’n maten toen we ~ 16 waren.
In beide handen een pint en een sigaret in de mondhoek, aan een meisje gaan vragen (eigenlijk mompelen want sigaret in bakkes) of ze kon helpen om die sigaret aan te steken. “De aansteker zit in broekzak”.
Maar daar stak dan eigenlijk zijn worst, door een gat in die broekzak.
Ja serieus. Ondertussen is hij advocaat :unsure:
Maar.. hoe ging hij dan om met jouw lawaai? :unsure:
@straight_six kan daar wel bij helpen 🤓
Diepvriezer hè. Denken in oplossingen!
Toch weer wat geleerd; beter een open huwelijk en gesloten keuken dan omgekeerd.

Mijn respect voor u daalt @Wannez. Ik snap waarom @straight_six ook afhaakt. En ik had zo een high hopes voor u in het begin. Another year another disappointment:headshake:

Nee hoor @Mulan ik geloof het niet. In de tussentijd het hij hier volgende coherente berichten gezet (incl zijn wtf aanrandingsverhaal):

Mijn respect voor u daalt @Wannez. Ik snap waarom @straight_six ook afhaakt. En ik had zo een high hopes voor u in het begin. Another year another disappointment:headshake:
das altijd het gevaar van u goed voor te doen, dan moet ge die standaard houden.
Ik hou de lat bewust laag. Neem nu mn eten: iedereen klapt al in zijn handen als ik 1x per maand spaghettisaus maak. Tomski daarentegen moet al met een 7gangen-menu op de proppen komen, wil hij nog een schouderklopje krijgen.

Ik zeg altijd: doe u zo dom mogelijk voor en als ge dan eens iets goed doet, zijt ge ne held.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan