Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer ik eens een compliment te geven, begint ze over racen.'t Is waar, 'k heb zitten oefenen in NFS
Ze speelt graag spellekes.Probeer ik eens een compliment te geven, begint ze over racen.
Vrouwen, ik snap er nog minder van dan van koken.
Met m'n gevoelens of met de pc?Ze speelt graag spellekes.
‘t Is een vrouw…Met m'n gevoelens of met de pc?
ja, en een snelle, maar volgens haar omdat ze NFS speelt en daarom herhaal ik‘t Is een vrouw…
Probeer ik eens een compliment te geven, begint ze over racen.
gelieve toch uw paspoort aan uw voeten te kleven.ja, en een snelle, maar volgens haar omdat ze NFS speelt en daarom herhaal ik
NFS: Most Wanted uit 2005, never forget.Probeer ik eens een compliment te geven, begint ze over racen.

NFS: Most Wanted uit 2005, never forget.
Toen was ik nog een gelukkig klein manneke.

Is dat een nief vaccin of een nief virus?wa is dat daar allemaal met novax djocovid?
Ook een goeike! Ging ik altijd spelen bij een buurjongen thuis, zie den TV nog staan in men gedachten met het main menu erop.
Deze intro dan.

wa is dat daar allemaal met novax djocovid?
Ook een goeike! Ging ik altijd spelen bij een buurjongen thuis, zie den TV nog staan in men gedachten met het main menu erop.![]()

Goeie tijden. De tijd ook dat ik dacht dat die dingen werkelijk de beste graphics hadden die ge kon indenken. Oh boy.Zalig toch die tijden
En deze dan paar jaar later
Epische intro!
Haha ooit eens gezien in een interview met lil John hoe grappig hij het vond dat al die blanke mannen dat zaten mee te roepen op zijn optredens. En dat ze dat gewoon op de radio afspeelden ook.
Deze intro dan.
Skeet, skeet,...
Geduurd tot ik Chris Rock zijn show zag en dan maar eens opzocht wat dat betekende

Goeie tijden. De tijd ook dat ik dacht dat die dingen werkelijk de beste graphics hadden die ge kon indenken. Oh boy.

Het is een begin.de enige manier waarop ik haar kan plezieren![]()