Dat hoort op een tegeltje godverdomme!Die wordt hier ingekaderd en boven het bed gehangen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoort op een tegeltje godverdomme!Die wordt hier ingekaderd en boven het bed gehangen.
minder likes dan nu kan ik toch al niet krijgen.Persoonlijk zou ik het nu toch niet vermelden op het datingprofiel.
Maar voor sommigen is dat natuurlijk makkelijker dan voor anderenIk zeg altijd: doe u zo dom mogelijk voor en als ge dan eens iets goed doet, zijt ge ne held.

Ja daar moet je dat natuurlijk beter verwoorden: bvb domme geit gezocht die goed kan omgaan met mijn dom voordoenPersoonlijk zou ik het nu toch niet vermelden op het datingprofiel.
als ge dom zijt, moet ge u niet dom voordoen he Nestorius. Djees, dat ik zelfs dat nog aan u moet uitleggen.Maar voor sommigen is dat natuurlijk makkelijker dan voor anderen![]()
Dan snap ik het nietals ge dom zijt, moet ge u niet dom voordoen he Nestorius. Djees, dat ik zelfs dat nog aan u moet uitleggen.
Die post van mij was 4 dagen geleden, en ondertussen hebt ge zelf nog mee gepost in deze thread over andere...
Hebt gij nu echt 4 dagen moeten sjieken op het overdonderende antwoord "jij wel"?.
Ik maak er een tegeltje van voor op het werk. Wel voor het eerst dat het van iemand buiten het werk zal komen.Die wordt hier ingekaderd en boven het bed gehangen.
Ik maak er een tegeltje van voor op het werk. Wel voor het eerst dat het van iemand buiten het werk zal komen.Die wordt hier ingekaderd en boven het bed gehangen.
Whoot? Je was eerst ?? Pretbederver!
Doet me denken aan ons baskettornooi vroeger. Eerst jenevers en duvelkes en dan spelen tegen ploegen die nuchter waren.Nieuwjazrtornooi, eerst jenever drinken en dan 6 matchkes spelen![]()

=>Whoot? Je was eerst ?? Pretbederver!
Double-whammy trouwens, want die quote was ook al als reactie op uHoe voelt dat? Zo in snelheid gepakt worden door ne Limburger?
.En nu gouden caroluskes tankenDoet me denken aan ons baskettornooi vroeger. Eerst jenevers en duvelkes en dan spelen tegen ploegen die nuchter waren.
Mijn mooiste punt uit heel mijn carriere heb ik op zo een dag gemaakt. De alcohol doet iets met je creativiteit in je spel.
Ooit eens geprobeerd op training tijdens het seizoen en ze hebben me naar huis gestuurd.![]()

de whisky infused daarvan is ook een aanrader!En nu gouden caroluskes tanken![]()
.Ik woon en werk in Mechelen, ik zit zo gemiddeld 1 keer / week in het Ankerde whisky infused daarvan is ook een aanrader!
(en de gewone ook ze, nen tijd terug nog getafeld in de brouwerij Het Anker, die hebben daar een best lekker (eenvoudig) menuutje met in heel veel van hun gerechten gouden carolus of aanverwanten verwerkt.
.
.drunk me: I'm tired
sober me: I'm tired
coffee me: I'm tired
cocaine me: I'm tired
on fire me: I'm tired
Did I say ‘XTC me’? No, I did not. Maar als het zoiets moet zijn dan liever Alarma.