Het grote slowchat topic

Die wordt hier ingekaderd en boven het bed gehangen.
Dat hoort op een tegeltje godverdomme!

spreuken-gedichten-tegeltjeswijsheid-tegeltjeshumor-HXisavXacC.jpg

Ik maak er een tegeltje van voor op het werk. Wel voor het eerst dat het van iemand buiten het werk zal komen.

Nu ik erover denk hangen er vrij veel dubieuze spreuken van mij uit met mijn naam eronder.. En het zijn allemaal rode (= op het randje van het toelaatbare)

Ik maak er een tegeltje van voor op het werk. Wel voor het eerst dat het van iemand buiten het werk zal komen.

Nu ik erover denk hangen er vrij veel dubieuze spreuken van mij uit met mijn naam eronder.. En het zijn allemaal rode (= op het randje van het toelaatbare
Dat hoort op een tegeltje godverdomme!

Bekijk bijlage 6775
Whoot? Je was eerst ?? Pretbederver!

Nieuwjazrtornooi, eerst jenever drinken en dan 6 matchkes spelen 👌
Doet me denken aan ons baskettornooi vroeger. Eerst jenevers en duvelkes en dan spelen tegen ploegen die nuchter waren.

Mijn mooiste punt uit heel mijn carriere heb ik op zo een dag gemaakt. De alcohol doet iets met je creativiteit in je spel.

Ooit eens geprobeerd op training tijdens het seizoen en ze hebben me naar huis gestuurd. 🤨

Doet me denken aan ons baskettornooi vroeger. Eerst jenevers en duvelkes en dan spelen tegen ploegen die nuchter waren.

Mijn mooiste punt uit heel mijn carriere heb ik op zo een dag gemaakt. De alcohol doet iets met je creativiteit in je spel.

Ooit eens geprobeerd op training tijdens het seizoen en ze hebben me naar huis gestuurd. 🤨
En nu gouden caroluskes tanken 😋

En nu gouden caroluskes tanken 😋
de whisky infused daarvan is ook een aanrader!

(en de gewone ook ze, nen tijd terug nog getafeld in de brouwerij Het Anker, die hebben daar een best lekker (eenvoudig) menuutje met in heel veel van hun gerechten gouden carolus of aanverwanten verwerkt :love: .

de whisky infused daarvan is ook een aanrader!

(en de gewone ook ze, nen tijd terug nog getafeld in de brouwerij Het Anker, die hebben daar een best lekker (eenvoudig) menuutje met in heel veel van hun gerechten gouden carolus of aanverwanten verwerkt :love: .
Ik woon en werk in Mechelen, ik zit zo gemiddeld 1 keer / week in het Anker :thumb:. Inderdaad top bierkes en lekker brasserie-stijl eten (al zij het wat te duur voor wat het is).
Maar het beste is de whisky :drool:.

Die whisky infused is superlekker, maar enorm romig en vullend. Ik heb ooit de fout gemaakt er zo 2 te drinken als aperitief ... ik kreeg bijna niks meer binnen van mijn eten :laugh:.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan