Het grote slowchat topic

of zou ik het koppelen aan een goed doel, zodat er toch nog iets positief uitvloeit? Iets voor een trauma center of zo, zodat men na het bekijken ervan daar terecht kan...

:thinking:

zou iemand geld geven om mij te zien is dan de vraag... vermoedelijk eerder om me niet te zien...

dat zou nog een doel zijn:
2 groepen, degene die het echt niet willen zien en degene die het wel wil zien: wie het meeste geeft wint...

maar als dat dan zo goed gaat als IRL gaat er maar ene ne halve euro geven om me niet te zien en de rest reageert niet...

en ik voel me net in een opperbeste stemming...

vreemd, de emoticon :thinking: is hetzelfde als :thinking: Hoe zou dat komen?

ik was even afgeleid sorry.

SKW. Maar vrouwen die reeds als een koningin behandeld worden, blijf ik sowieso vanaf 👊
Maar Wannes, ik behandel mijn dochter niet als een koningin maar een prinses. Dit is echter geen vrijgeleide om er niet vanaf te blijven. Anders zal er zeker wat getiktokt worden met uw bimbammekes.:angry::angry::angry::angry:

Want SKW is inderdaad dichter dan ik comfortabel vind. Gelukkig ga ik bijna verhuizen.

Een goed tiktok filmpje kan écht viral gaan heh

Ik moet hier nog altijd om lachen, en hoe vaker ik het zie hoe meer.
Ja zo grappig ben ik natuurlijk niet. Tis eerder een beschamend zatte bompa filmpje.

Nu ik wat helderder denk, vergeet allemaal maar dat ik iets gezegd heb van een djelleba filmpje

Een goed tiktok filmpje kan écht viral gaan heh

Ik moet hier nog altijd om lachen, en hoe vaker ik het zie hoe meer.
:laugh:
Een tijd geleden heeft iemand dat filmke ook gepost op BG, en sindsdien bekijk ik dat ook minstens 1 keer per maand, altijd opnieuw kapot gaan :laugh:

Vooral zijne "heeeuuuuuuuk... oh my god... what do I do... KNAL" :rofl:

:laugh:
Een tijd geleden heeft iemand dat filmke ook gepost op BG, en sindsdien bekijk ik dat ook minstens 1 keer per maand, altijd opnieuw kapot gaan :laugh:

Vooral zijne "heeeuuuuuuuk... oh my god... what do I do... KNAL" :rofl:
Dat was ik, denk ik.
Het feit dat hij die gigantische boer laat op 't moment dat hij zich omdraait, en dan die knal :rofl::rofl::rofl:

+ bovenstuk.
En vaak een "broek/kleedzak" die meteen toegang geeft tot je eigen "zak" langs 1 kant.
Dit doet me denken aan een “tactiek” van een van m’n maten toen we ~ 16 waren.
In beide handen een pint en een sigaret in de mondhoek, aan een meisje gaan vragen (eigenlijk mompelen want sigaret in bakkes) of ze kon helpen om die sigaret aan te steken. “De aansteker zit in broekzak”.
Maar daar stak dan eigenlijk zijn worst, door een gat in die broekzak.

Dit doet me denken aan een “tactiek” van een van m’n maten toen we ~ 16 waren.
In beide handen een pint en een sigaret in de mondhoek, aan een meisje gaan vragen (eigenlijk mompelen want sigaret in bakkes) of ze kon helpen om die sigaret aan te steken. “De aansteker zit in broekzak”.
Maar daar stak dan eigenlijk zijn worst, door een gat in die broekzak.
Serieus...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan