Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik behandel mijn madam als de warrior queen die ze is.SKW. Maar vrouwen die reeds als een koningin behandeld worden, blijf ik sowieso vanaf![]()
Verwijst "tiktok" hier eigenlijk naar "bimbam" van de "klokken"? Want dan: neenIemand zin om een tiktok djelleba filmpje van tonerider te zien?
is hetzelfde als
Hoe zou dat komen?
mijn bimbams zijn maar bimbammekes en komen niet van onder de djelleba uit.Ik behandel mijn madam als de warrior queen die ze is.
Verwijst "tiktok" hier eigenlijk naar "bimbam" van de "klokken"? Want dan: neen
Maar Wannes, ik behandel mijn dochter niet als een koningin maar een prinses. Dit is echter geen vrijgeleide om er niet vanaf te blijven. Anders zal er zeker wat getiktokt worden met uw bimbammekes.SKW. Maar vrouwen die reeds als een koningin behandeld worden, blijf ik sowieso vanaf![]()

Tik Tak? Dat van de kindjes? Of uwe vrouw are bimbams? Kan alle kanten uit...Verwijst "tiktok" hier eigenlijk naar "bimbam" van de "klokken"? Want dan: neen
Dan wou je nergens meer naartoe ook!als ik een filmpje had van Lint zijn vrouw haar bimbams kon ik geen kant meer uit, vermoed ik.
dan verandert er niet veel met nu dus.Dan wou je nergens meer naartoe ook!
Dan kwam ze hoogstpersoonlijk uw bimbams wel op sterk water zetten.als ik een filmpje had van Lint zijn vrouw haar bimbams kon ik geen kant meer uit, vermoed ik.
Dat is al veel te laat, ge moet dat doen vlak achter iets dood gegaan is.Dan kwam ze hoogstpersoonlijk uw bimbams wel op sterk water zetten.
Een goed tiktok filmpje kan écht viral gaan hehIemand zin om een tiktok djelleba filmpje van tonerider te zien?
Ja zo grappig ben ik natuurlijk niet. Tis eerder een beschamend zatte bompa filmpje.Een goed tiktok filmpje kan écht viral gaan heh
Ik moet hier nog altijd om lachen, en hoe vaker ik het zie hoe meer.
Een goed tiktok filmpje kan écht viral gaan heh
Ik moet hier nog altijd om lachen, en hoe vaker ik het zie hoe meer.

Dat was ik, denk ik.
Een tijd geleden heeft iemand dat filmke ook gepost op BG, en sindsdien bekijk ik dat ook minstens 1 keer per maand, altijd opnieuw kapot gaan
Vooral zijne "heeeuuuuuuuk... oh my god... what do I do... KNAL"![]()

Dit doet me denken aan een “tactiek” van een van m’n maten toen we ~ 16 waren.+ bovenstuk.
En vaak een "broek/kleedzak" die meteen toegang geeft tot je eigen "zak" langs 1 kant.
Serieus...Dit doet me denken aan een “tactiek” van een van m’n maten toen we ~ 16 waren.
In beide handen een pint en een sigaret in de mondhoek, aan een meisje gaan vragen (eigenlijk mompelen want sigaret in bakkes) of ze kon helpen om die sigaret aan te steken. “De aansteker zit in broekzak”.
Maar daar stak dan eigenlijk zijn worst, door een gat in die broekzak.