Het grote slowchat topic

Ik wens voor jullie allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol 2022 gevuld met goeie seks. 🥳

Edit: en voor mezelf ook :unsure:

Laatst bewerkt:
Eindresultaat Oudejaar:
931-F8-CD7-ACE4-4-BF8-AFB9-319-C83-AEA85-C.jpg

Lieve vrienden! Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd meer voor een groet uit het hart.
Veel mensen kopiëren gewoon teksten en posten ze dan om ervan af te zijn.
Dus ik wil jullie persoonlijk een gelukkig Nieuwjaar en het beste voor 2022 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Ieper!
Groetjes, Sabine

Lieve vrienden! Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd meer voor een groet uit het hart.
Dus ik wil jullie persoonlijk een gelukkig Nieuwjaar en het beste voor 2022 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Ieper!
Groetjes, Sabine
+1

Laatst bewerkt:
Groetjes, Sabine
+2

Als ik nog één iemand, gewoon één persoon hoor zagen over t (klein klein beetje) vuurwerk hier bij ons in de buurt, want ja de diertjes eh, die onmensen die één keer per jaar vuurwerk durven afsteken zijn erger dan Hitler!!!, dan zal ik 2022 slechts kort in vrijheid hebben doorgebracht vrees ik.

PS: Hier zijn dieren, jawel meervoud, in huis, en hier staan paardjes, koeien, ... vlakbij. Ik heb hier niet één probleem geval gezien, niet één. En ja, je zal ongetwijfeld wel dieren hebben die daar een enorme schrik pakken, gedurende een minuut of tien-vijftien in t slechtste geval een nachtje bibberen, valt op te lossen door eerste keer het oudjaar is zo snel mogelijk is bij uw dieren te gaan kijken en indien angsthazen zorg je er volgende keer dat je het zo aangenaam mogelijk maakt voor ze. So be it, kan je mensen hun vuurwerk één keer per jaar in de allerverste verte niet voor verbieden.

PPS: Ik heb nog nooit in mijn leven zelf vuurwerk afgestoken. Maar ik zie t verdorie wel is graag ze :love: .
I see what you did there, jij schelm!

tegeltje-de-knuppel-in-het-hoenderhok-gooien_original_1.jpg

Ikke strafpunten, gij ook strafpunten, jong!

Reporteeeeeeed!
Loser, rode stylo nemen en afstraffen, deze snodaard!
Ter verdediging van @Wannez, die mens was van zijn melk en was niet in staat om te beseffen waar hij zat zat. Dus vind ik imo dat op Oudejaarsavond toch wat milder mag geweest worden voor de Wannezsen van deze wereld.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan