Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil nu nie de mierenneuker uithangen, maar als je het op de trap gaat doen, ben je technisch nog niet op het eerste verdiep![]()

Das zeker dat zo op de valreep in 2021 nog mijn allereerste semi homo-erotische ervaring. Ik doe mee!@arevee november rain op 55 in top 2000. Slowen?
Genoeg liefde voor diverse tegelplakkers hier, te meer omdat mijn compleet gebrek aan ritme en dansende bewegingen dan minder opvallen.
Als we synchroon hetzelfde gebrek aan ritme kunnen demonstreren, lijkt het sowieso de bedoeling en denkt al de rest dat ze het niet kunnenDas zeker dat zo op de valreep in 2021 nog mijn allereerste semi homo-erotische ervaring. Ik doe mee!
Genoeg liefde voor diverse tegelplakkers hier, te meer omdat mijn compleet gebrek aan ritme en dansende bewegingen dan minder opvallen.

NoisssssHet was op de traplift, dus wanneer je op je hoogtepunt komt wel.![]()

@Squidward ready for battle?
Bwoa, als ge liever andere mannen tegen uwe gilet trekt dan mij, toch wel teleurgesteld ja!

Je kan met z'n drietjes ook zielig in een rondje draaien, hé.Bwoa, als ge liever andere mannen tegen uwe gilet trekt dan mij, toch wel teleurgesteld ja!
tot 3:20 was ik helemaal mee met het liedje. And then they blew it!![]()
mannen, mannen.Bwoa, als ge liever andere mannen tegen uwe gilet trekt dan mij, toch wel teleurgesteld ja!
.Niet zomaar andere mannen! Enkel @arevee want drinkebroederBwoa, als ge liever andere mannen tegen uwe gilet trekt dan mij, toch wel teleurgesteld ja!
Allé het is dan bijna nieuwjaar..
Mijn pa is was vanavond ff gaan slapen. 23u30 terug opgestaan, sebiet jeej '3 kussen' en da was het!![]()
De Dorothee Vegas & Like Maarten set nog uithoren op Q-Music en ik kuis mijn schup af.
Toch nog 3 kussen gehad danMijn pa is was vanavond ff gaan slapen. 23u30 terug opgestaan, sebiet jeej '3 kussen' en da was het!
Ik ga een paar vuurstokskes aansteken!
, ik zit hier alleen, ook een persoonlijk dieptepunt van 2021 en van 2022 eigenlijk ook al tot nu toe. 
same here.Toch nog 3 kussen gehad dan, ik zit hier alleen, ook een persoonlijk dieptepunt van 2021 en van 2022 eigenlijk ook al tot nu toe.
![]()