Finished The Beyond Quiz | December

BeyondQuiz_December.png


The One & Only Quiz!
Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen.
Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de
beste quizzer van Beyond Gaming? Of eindig je zoals altijd weer op de laatste plaats?

Doe hier mee met de quiz! (VOLZET)

Link voor 50 extra deelnemers.


Wanneer?
Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand
Voor deze maand is het dus van 15 december tot 31 december (23:00)

Regels
1 deelname per lid.
Max. 50 deelnemers (mogelijkheid tot uitbreiden naar 100, indien succesvol).
Zelfde bijnaam gebruiken als hier op BG (anders word je niet opgenomen in het klassement).
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddelijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.

Algemeen klassement

Rondewinnaars
Oktober 2021 - @Padawansie
November 2021 - @Clown

Contact
Voor meer info kan je altijd @Strijkijzer contacteren.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de quiz

Heel slecht gescoord, Er staat 1 vraag in die ik eigenlijk juist had, maar dan weer niet omdat de vraag niet helemaal correct is gesteld :(
 
Sorry maar ik heb nergens mijn naam moeten invullen ?

EDIT: blijkt dat kahoot dit onthouden had. Kan ik het voorlopig klassement niet bekijken ?
 
Sorry maar ik heb nergens mijn naam moeten invullen ?

EDIT: blijkt dat kahoot dit onthouden had. Kan ik het voorlopig klassement niet bekijken ?
Als je de link terug opent zie je wel hoeveelste je staat. Maar je kan niet van iedereen de score zien.

Ah, ik wist niet dat kahoot dat deed. Maar kan ook zijn dat die dat vergeet wanneer je eens je cookies wist ofzo, dus geef het toch altijd mee.
 
Vraagstelling bij een bepaalde vraag is verwarrend, nee? En ja, ik had ze fout...:eviltongue:

mod edit om niets te verklappen aan andere deelnemers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag omtrent de films is vrij verwarrend en een bepaalde vraag heeft toch nog een mogelijk juist antwoord? Voor de rest terug toffe quiz!

mod edit om niets te verklappen aan andere deelnemers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bepaalde vraag heb ik me laten vangen. Voor de rest wel een leuke quiz, paar keer moeten gokken maar helaas verkeerd.

Alleen kan ik mijn score niet zien? Zelfs niet bij het opnieuw openen van de link.

mod edit om niets te verklappen aan andere deelnemers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bepaalde vraag heb ik me laten vangen. Voor de rest wel een leuke quiz, paar keer moeten gokken maar helaas verkeerd.

Alleen kan ik mijn score niet zien? Zelfs niet bij het opnieuw openen van de link.

mod edit om niets te verklappen aan andere deelnemers.
De score kan je alleen op het einde zien denk ik.

Gelukkig maar, want die van mij zal niet zo denderend zijn. :p
 
Amaai dees deed pijn aan mij ego. Kahoot wil me zelfs niet laten zien hoe laag ik sta :ROFLMAO:.
Maar ik had de laatste vraag goed, mijn eer is gered 🥳
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan