Naar waar moet ik komen?Kom kom Wannez. Be realistic!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar waar moet ik komen?Kom kom Wannez. Be realistic!

Melk had ik gelukkig niet gedronken. Maar ik heb mijn strapatsen nog wel grotendeels kunnen verwijderen alvorens er van hogerhand ingegrepen werd. Dat dan weer wel.
Close, but no cigar, @Mulan![]()
waar exact en wanneer is vaak een belangrijkere vraag neem het van mij aan, je bespaart er u veel ruzies en vuile blikken mee uit.Naar waar moet ik komen?![]()
Idd ik neem geen genoegen met “op de markt”.waar exact en wanneer is vaak een belangrijkere vraag neem het van mij aan, je bespaart er u veel ruzies en vuile blikken mee uit.
Vanavond 20u bij mij thuisNaar waar moet ik komen?![]()

Ahja da staat nog in mijne gpsVanavond 20u bij mij thuis![]()

Ahja da staat nog in mijne gps![]()

Zég zég direct zo abrupte conclusies nemen.@Wannez is gewoon heel West Vlaanderen aant afpoepen ofzo?![]()
Ja zeg het hun maar! (Dat kan heel diepgaand zijn jaWat? Wie heeft het hier over poepen? Zo oppervlakkig! (En tegelijk ook diepgaand)
)Ja zeg het hun maar! (Dat kan heel diepgaand zijn ja)
Ge weet toch dat ik vlak bij uw vrouw woon hè? Alle dagen.Bekijk bijlage 6724
Ik zou maar oppassen als em jullie kanten van W Vl opzoekt @Remake @straight_six @nestorius, the man's a fucking machine.
Bekijk bijlage 6724
Ik zou maar oppassen als em jullie kanten van W Vl opzoekt @Remake @straight_six @nestorius, the man's a fucking machine.
Het gaat in deze eerder over de smaak van de vrouw. En ja, dan hebt ge niet veel overschotBwa.. Ik zit daar niet zo mee in aangezien Mulan zijn smaak is.. Onze lat ligt een paar kilometer hoger

Je hebt toch een mooie auto?Het gaat in deze eerder over de smaak van de vrouw. En ja, dan hebt ge niet veel overschot![]()

Jij ook hèJe hebt toch een mooie auto?

Allesjans zeg, ik houd ze nu al maar just bij. Bij deze dan bedankt voor de bewezen diensten.Ge weet toch dat ik vlak bij uw vrouw woon hè? Alle dagen.
nog nooit van de missionarishouding gehoord?Da’s gelijk indertijd uw nonkel missionaris. Hij gaat minderbedeelde gebieden af, alleen is zijn definitie van missionaris een beetje anders.
Ik wist niet dat Mathilde ook aan een ketting lag in de keuken die enkel los mag om pintjes te brengen.SKW. Maar vrouwen die reeds als een koningin behandeld worden, blijf ik sowieso vanaf![]()