Het grote slowchat topic

ik kan wel genieten van de fc de kampioenen films.

Komaan frontale aanval nu ge kunt het!
Nee nu ligt ge in de schuif "de tijd niet meer waard".

das wel heel frontaal :laugh: . Maar k heb er zelf om gevraagd dus ok :p .

Maar k durf hier niet meer zeggen wat ik daarover weet. Les geleerd ook al sta ik achter alles wat toen gezegd is :p .
Wat hebt ge "toen" gezegd? Want ik ben niet mee en nieuwsgierig van aard :unsure:.

Ik geef het op ik ga wel wat water zoeken voor al de brandplekken van de burns :laugh: .

Ik durf niet zeggen hoe lang ik moest nadenken over de hij bedoelde het in het Frans.

Daar doen wij hier niet aan mee hè makker, enkel "the inner circle" (die niet gedefinieerd is) mag dat doen!
@fearofthedark, ge kunt hier uw applicatie droppen.
Maar het is gelijk nen RPG. Ge moet direct een factie kiezen:
  1. De NO MA'AM "zeg neen tegen vette wijven" factie van @straight_six
  2. De "leggings for all" factie van @Mulan
  3. De "feministen" factie van <name redacted>
  4. De "grumpy old men (maar-eigenlijk-nog-maar-in-de-30)" factie van ... euh ... de meesten hier
  5. ... zelf aan te vullen
Er is ook nog @Wannez die de game gebroken heeft, en erin slaagt om te dartelen over 1, 2, 3 en 4. Maar tot nu toe heeft nog niemand anders die cheat code gevonden.

@Mulan heeft misschien nog wel zalf van haar hol die kan helpen.
=>
bwa merci maar tis zo goed als k hebbet gat.
Ge hebt het gat? :wtf:

@fearofthedark, ge kunt hier uw applicatie droppen.
Maar het is gelijk nen RPG. Ge moet direct een factie kiezen:
  1. De NO MA'AM "zeg neen tegen vette wijven" factie van @straight_six
  2. De "leggings for all" factie van @Mulan
  3. De "feministen" factie van <name redacted>
  4. De "grumpy old men (maar-eigenlijk-nog-maar-in-de-30)" factie van ... euh ... de meesten hier
  5. ... zelf aan te vullen
Er is ook nog @Wannez die de game gebroken heeft, en erin slaagt om te dartelen over 1, 2, 3 en 4. Maar tot nu toe heeft nog niemand anders die cheat code gevonden.

=>

Dartel4life!

sheep-dancing.gif

Ja jongens afgeven op mijn geliefd diploma dat gaat vlot. Briljante woordtovenarij appreciëren al net iets minder.

Ik heb het gehad wordt bij ons in het dialect k heb et gat. Wat dan uiteraard weer een verwijzing was naar de hol zalf die Mulan naar verluidt nog heeft liggen aldus Wannez.

Ik wil verder nog stipuleren dat ik aan of in niemands gat gezeten hebben tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de eigenares van het achterwerk. Ik eigen mij ook op geen enkele manier het eigendomsrecht toe van iemands gat!

:unsure:

Ja jongens afgeven op mijn geliefd diploma dat gaat vlot. Briljante woordtovenarij appreciëren al net iets minder.

Ik heb het gehad wordt bij ons in het dialect k heb et gat. Wat dan uiteraard weer een verwijzing was naar de hol zalf die Mulan naar verluidt nog heeft liggen aldus Wannez.

Ik wil verder nog stipuleren dat ik aan of in niemands gat gezeten hebben tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de eigenares van het achterwerk. Ik eigen mij ook op geen enkele manier het eigendomsrecht toe van iemands gat!

:unsure:
Ok tis goe, ik zal mijn appreciatie en verwondering voor uw taalkunstenarij uitdrukken: :bow:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan