fearofthedark
Member
the look into my eyes factie nog vrij?
dan start ik die op
dan start ik die op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neenee @TooChé heeft een afsplitsing daarvan, de "serial killer look into my eyes" factie. Het lijkt erop, maar er zijn verschillende nuances.
Klinkt plausibel. Ik keur het goed!Naar het schijnt heeft @Myllana die ban gevraagd zodat ze op haar gemak op haar man zijn gezicht kon zitten.
Daarna moet die kerel het ook een week vertelden. Zijn ze toch beiden een eentje verbannen.Naar het schijnt heeft @Myllana die ban gevraagd zodat ze op haar gemak op haar man zijn gezicht kon zitten.
Ben jij dronken? Of typ je met dikke vingers?Daarna moet die kerel het ook een week vertelden. Zijn ze toch beiden een eentje verbannen.

Wat heeft @Myllana nu weer uit gestoken?
Dikke vingers? Fatshame squad is er klaar voor!Ben jij dronken? Of typ je met dikke vingers?
Daarna moet die kerel het ook een week vertelden. Zijn ze toch beiden een eentje verbannen.
AutocorrectDie gescheerde benen
De slowchat met weinig inhoud van de laatste 20 posts is alvast geen glimlach van vandaag
Bij deze dus duidelijk dat Herman zijn standaard hoger ligt dan die van de crewBij deze de laatste 10 posts verplaatst. Gelieve in slowchat verder te doen.

Mja den herman kan mij ni krijgenBij deze dus duidelijk dat Herman zijn standaard hoger ligt dan die van de crew![]()
Den herman is dan natuurlijk oppermodBij deze dus duidelijk dat Herman zijn standaard hoger ligt dan die van de crew![]()
De crew wel dus?Mja den herman kan mij ni krijgen
Zeg dan nog eens dat we niet al eens iets door de vingers zien van onze favorietjes. En nu vlug gaan tellen wie daarbij hoort!Bij deze dus duidelijk dat Herman zijn standaard hoger ligt dan die van de crew![]()