*zucht* ok, ik zal dit keer effectief een zwembroek meenemen.Het is enkel op uitnodiging hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*zucht* ok, ik zal dit keer effectief een zwembroek meenemen.Het is enkel op uitnodiging hoor
*zucht* ok, ik zal dit keer effectief een zwembroek meenemen.
Een Speedo gaat het niet beter maken.Een Borat - mankini dan ma?Een Speedo gaat het niet beter maken.
Het gaat er allemaal vanaf hangen waarin @Tomski je lekker vindt.Een Borat - mankini dan ma?
Ah nee, bij roken haak ik af.

Je weet niet waar je aan begint....Ik moet hier @straight_six wel bijtreden deze keer![]()

Nope. Voor een keer heeft @straight_six gelijk.Je weet niet waar je aan begint....![]()
Laat ons zeggen dat ik haar toch ook zou zeggen dat ze er beter een jurk over draagt...Nope. Voor een keer heeft @straight_six gelijk.

Waarom? Je gaat toch niet beginnen fatshamen mag ik hopen?Laat ons zeggen dat ik haar toch ook zou zeggen dat ze er beter een jurk over draagt...
en ik zie er veel beter uit met én zonder legging![]()
Omdat dat meer zou flatteren.Waarom? Je gaat toch niet beginnen fatshamen mag ik hopen?
ik denk dat een jurk over je legging je meer zal flatteren" = ongewenst advies geven.maar geraakt ze er in?Ik denk dat ze beter in de vergeetput zou kruipen.
Alleer ge ze kunt eten moet ge ze vaneigens eerst maken. Als ge zo wil beginnen verhuizen we wel naar pol en actua.Om ze te *maken* moet je eieren breken. Om ze te eten is een paar glazekes witte wijn en een douche misschien beter.
Oef! Geruststellend!Oh, neen, je doet mij teveel eer aan. Ik ben zo geen Körperwelten Kunstenaar, ik ben heel trado met mijn lijken. Beetje gewichtstraining, opstapje als de kast te hoog is, tafelgenoot als ik alleen eet… Echt eerder klassiek.