das wel heel frontaalWanneer gaan ze erik van looy cancelen?
![]()
. Maar k heb er zelf om gevraagd dus ok
.Maar k durf hier niet meer zeggen wat ik daarover weet. Les geleerd ook al sta ik achter alles wat toen gezegd is
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das wel heel frontaalWanneer gaan ze erik van looy cancelen?
![]()
. Maar k heb er zelf om gevraagd dus ok
.
.Nee nu ligt ge in de schuif "de tijd niet meer waard".ik kan wel genieten van de fc de kampioenen films.
Komaan frontale aanval nu ge kunt het!
Wat hebt ge "toen" gezegd? Want ik ben niet mee en nieuwsgierig van aarddas wel heel frontaal. Maar k heb er zelf om gevraagd dus ok
.
Maar k durf hier niet meer zeggen wat ik daarover weet. Les geleerd ook al sta ik achter alles wat toen gezegd is.
.Ik schuif mee aanWat hebt ge "toen" gezegd? Want ik ben niet mee en nieuwsgierig van aard.

Revenge is a dish best served coldplaykeDenk volgende keer maar 2x na voor je me tegen de haren in wrijft in de ergernissenthread!

ik had de link al gelegdIk ben toch een kadee he arevee :3
Denk volgende keer maar 2x na voor je me tegen de haren in wrijft in de ergernissenthread!
.oei oeiWell played sir!

ge verneukt mijne comebackoei oei![]()

Hij bedoelde het op z'n frans, maar hij heeft maar een vuilbakdiploma dus die spelling is wat moeilijk.oei oei![]()
Zo haatdragendHij bedoelde het op z'n frans, maar hij heeft maar een vuilbakdiploma dus die spelling is wat moeilijk.
Dat zal je nogmaals leren!!!

@Mulan heeft misschien nog wel zalf van haar hol die kan helpen.Ik geef het op ik ga wel wat water zoeken voor al de brandplekken van de burns.
bwa merci maar tis zo goed als k hebbet gat.@Mulan heeft misschien nog wel zalf van haar hol die kan helpen.
@fearofthedark, ge kunt hier uw applicatie droppen.Daar doen wij hier niet aan mee hè makker, enkel "the inner circle" (die niet gedefinieerd is) mag dat doen!
=>@Mulan heeft misschien nog wel zalf van haar hol die kan helpen.
Ge hebt het gat?bwa merci maar tis zo goed als k hebbet gat.

Dartel4life!@fearofthedark, ge kunt hier uw applicatie droppen.
Maar het is gelijk nen RPG. Ge moet direct een factie kiezen:
Er is ook nog @Wannez die de game gebroken heeft, en erin slaagt om te dartelen over 1, 2, 3 en 4. Maar tot nu toe heeft nog niemand anders die cheat code gevonden.
- De NO MA'AM "zeg neen tegen vette wijven" factie van @straight_six
- De "leggings for all" factie van @Mulan
- De "feministen" factie van <name redacted>
- De "grumpy old men (maar-eigenlijk-nog-maar-in-de-30)" factie van ... euh ... de meesten hier
- ... zelf aan te vullen
=>
Ge hebt het gat?![]()
Ja jongens afgeven op mijn geliefd diploma dat gaat vlot. Briljante woordtovenarij appreciëren al net iets minder.Ge hebt het gat?![]()

Ok tis goe, ik zal mijn appreciatie en verwondering voor uw taalkunstenarij uitdrukken:Ja jongens afgeven op mijn geliefd diploma dat gaat vlot. Briljante woordtovenarij appreciëren al net iets minder.
Ik heb het gehad wordt bij ons in het dialect k heb et gat. Wat dan uiteraard weer een verwijzing was naar de hol zalf die Mulan naar verluidt nog heeft liggen aldus Wannez.
Ik wil verder nog stipuleren dat ik aan of in niemands gat gezeten hebben tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de eigenares van het achterwerk. Ik eigen mij ook op geen enkele manier het eigendomsrecht toe van iemands gat!
![]()

eindelijk iemand! veel dank.Ok tis goe, ik zal mijn appreciatie en verwondering voor uw taalkunstenarij uitdrukken:![]()

We zijn gewoon allemaal afgunstig op uw diploma. Daarom dat we ons zo afzetten en hautain gedragen.eindelijk iemand! veel dank.![]()
We zijn gewoon allemaal afgunstig op uw diploma. Daarom dat we ons zo afzetten en hautain gedragen.