Tonerider
Well-known member
euh, op de grond liggen voor uw buikspieroefeningen. En na een set moet ge effe rusten he. En tijdens die 30 seconde rust, ben ik in slaap gevallen.Please explain dis ...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
euh, op de grond liggen voor uw buikspieroefeningen. En na een set moet ge effe rusten he. En tijdens die 30 seconde rust, ben ik in slaap gevallen.Please explain dis ...![]()
euh, op de grond liggen voor uw buikspieroefeningen. En na een set moet ge effe rusten he. En tijdens die 30 seconde rust, ben ik in slaap gevallen.

euh, op de grond liggen voor uw buikspieroefeningen. En na een set moet ge effe rusten he. En tijdens die 30 seconde rust, ben ik in slaap gevallen.

en dat was dan nog toen ik jong en gezond was. Ondertussen zijn er 20 jaar bijgekomen en 30kg.Bruuuuh![]()
Nu zak ik waarschijnlijk weg in een eeuwige slaap tijdens die 30 seconde rust als ik moet fitnessen.Welnee joh!!en dat was dan nog toen ik jong en gezond was. Ondertussen zijn er 20 jaar bijgekomen en 30kg.Nu zak ik waarschijnlijk weg in een eeuwige slaap tijdens die 30 seconde rust als ik moet fitnessen.

Gelukkig zijn ook daar oplossingen voor.Ik begin er aan zodra ik zwanger ben geweest.
Maar nee, echt: ik sport niet graag en krijg er stress van. Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.
Bovendien heb ik tijdens het sporten ook te veel tijd om na te denken. Klinkt misschien raar, maar in tegenstelling tot de meeste mensen die gaan sporten om hun hoofd leeg te maken, heb ik tijdens sporten te weinig afleiding en begint het weer te malen in mijn hoofd.
Ik vermoed wel dat dit beter zou zijn als ik iets in groep moest doen waarbij je veel afwisseling hebt.
TLDR: ik ben een zagevent en gewoon veel te lui
Gelukkig zijn ook daar oplossingen voor.
![]()
Binnen de maand heb jij een sixpack. Volgens de tv dan toch. Het zal eerder een sixpack op je bureau zijn.
Oppassen met hamsters aan de leiband, die zen verdomt snel. Die beesten trainen dan ook heelder dagen in een molentje.Sven Ornelisgewijs gewoon wandelen lijkt me ook de beste optie.... Eventueel met een vers geadopteerde hamster aan de leiband. Met fluo hesje aan.![]()
Lichtjes op dus IPV fluo hesje?Oppassen met hamsters aan de leiband, die zen verdomt snel. Die beesten trainen dan ook heelder dagen in een molentje.
Of gewoon gamen. Heb deze morgen Far Cry 6 gespeeld, 's middags rozijnenbrood gegeten en nu bezig geweest aan mijn eindtaak terwijl ik met jullie zeverde en ik voel me al een heel stuk beter. Straks nog frietjes halen en dan weer gamen (hopelijk) en ik denk dat de dag dan uiteindelijk nog overwegend goed was.

Of merkt dat de frietjes toch wat vettig zijn, uw controller/toetsenbord volhangt en ge al die vetzakkerij kunt gaan afkuisen.Tot ge merkt dat de frietjes klef zijn en uw games crashen en terug tot het besef komt hoe ongenadigd hard het leven is.![]()
Nochtans zijn beide zaken voor mij toch wel wat gerelateerd hoor, iedereen is in de huidige maatschappij zodanig met zichzelf bezig en is zo gehaast en zo druk dat men gewoon geen oog meer heeft voor een ander. Hoewel het een ongeval is met dat kind geloof ik toch ook dat er een grote verantwoordelijkheid is van die autobestuurder. En men zou veel minder gejaagd achter het stuur mogen zitten zodat men meer oog heeft voor de omgeving.Afschuwelijk.
Dan heb je mensen zoals ik die een hele eind komen zeiken over een beetje blikschade.
Een kindje van 13 maanden kan amper stevig stappen dus ik begrijp oprecht niet hoe zoiets kan gebeuren alvast veel sterkte voor de ouders. De persoon die achter het stuur zat moet zich ook wel vreselijk voelen nu.![]()
Ik begin er aan zodra ik zwanger ben geweest.
Maar nee, echt: ik sport niet graag en krijg er stress van. Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.
Bovendien heb ik tijdens het sporten ook te veel tijd om na te denken. Klinkt misschien raar, maar in tegenstelling tot de meeste mensen die gaan sporten om hun hoofd leeg te maken, heb ik tijdens sporten te weinig afleiding en begint het weer te malen in mijn hoofd.
Ik vermoed wel dat dit beter zou zijn als ik iets in groep moest doen waarbij je veel afwisseling hebt.
TLDR: ik ben een zagevent en gewoon veel te lui
Daar zit wel veel meer variatie in dan ik dacht, denk dat ik daar wel een paar dingen ga uitzoeken, thanks!Denksport puzzelboekjes – Er is maar één Denksport | Denksport
Het grootste assortiment puzzelboekjes van Nederland. Sudoku, cryptogram, woordzoeker, kleurboeken en nog veel meer. Gratis verzending. Tot 20% korting op abonnementen.www.denksport.com