Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Taal in het Nederlands zetten.Mijn kinderen zitten op Discord. Ik versta er de ballen van.
Ja, want vroeger was dat natuurlijk helemaal andersik heb de discord boot ook compleet gemist... da's gewoon een chatroom met alles chronologisch na mekaar, totaal onleesbaar.

Het was eigenlijk een positieve comment! Hoe meer volk, hoe meer vreugde!Jaaaa, zo ga je idd de boel daar sneller om zeep helpen dan wanneer je dat niet aankondigt he, slimpie!![]()
Ja, want vroeger was dat natuurlijk helemaal anders![]()
En heb jij ondertussen al op iets gezeten?Ja Mulan zit op discord, dit topic mag toe eh!![]()

Had je het liever niet-chronologisch??ik heb de discord boot ook compleet gemist... da's gewoon een chatroom met alles chronologisch na mekaar, totaal onleesbaar.
Had je het liever niet-chronologisch??
Ik vind de robotversie toch leuker

ik ben daar ook al vijf keer mee begonnen ofzo met discord en even vaak snel mee gestopt één grote chaos vind ik het.
Straks moet Wannez nog komen zeggen dat hij daar beter mee overweg kan dan jullie.Ja, is echt onoverzichtelijk. Geef mij maar een klassiek forum.
In dat geval heb ik nog een vakantiefoto gevonden.@Tonerider ik ben er nu wel achter wie jij bent! Ha! Trots op mijzelf! (En als ik het mag zeggen: mi-auw)
![]()
Klopt niet, benen niet harig genoeg.In dat geval heb ik nog een vakantiefoto gevonden.
![]()
damnit, heeft m'n ex hem dan toch op het internet gesmetenIn dat geval heb ik nog een vakantiefoto gevonden.
![]()

Please explain dis ...Ik ben zelfs nog in slaap gevallen tijdens het fitnessen