Het grote slowchat topic

Daar zit wel veel meer variatie in dan ik dacht, denk dat ik daar wel een paar dingen ga uitzoeken, thanks!
we kunnen het misschien in groep doen?

mr-bean-weird-face.gif

Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.
Start To Rum is het enige dat ik u kan aanbevelen als ik dit lees.

ge ziet he, met uw goedkoop doen :unsure:
T was een jobstudent die de frieten deed omdat de bazin aan de telefoon hing. 20 minuten staan aanschuiven voor frieten die niet voldoende zijn gebakken is echt teleurstellend. Morgen krijgt den overschot een herkansing in de airfryer!

T was een jobstudent die de frieten deed omdat de bazin aan de telefoon hing. 20 minuten staan aanschuiven voor frieten die niet voldoende zijn gebakken is echt teleurstellend. Morgen krijgt den overschot een herkansing in de airfryer!
In een frituur waar je een correcte prijs betaald werken ze niet met jobstudenten om hun winstmarges op peil te houden

Ik wou @Tomski onder zijne neus wrijven wat een familiemaaltijd hier kost, maar de frietjes zijn niet genoeg gebakken en niet zo lekker 😞😩
Is dat de aperitief?

In een frituur waar je een correcte prijs betaald werken ze niet met jobstudenten om hun winstmarges op peil te houden
De frituur hier (uitstekend trouwens) werkt ook met jobstudenten. Alleen mogen die niets bakken, enkel helpen klaarzetten en inpakken. Een jobstudent effectief iets laten klaarmaken is not done imo.

Hier 8.5€ met een blikske fanta bij en ze waren ook weer lekker. Enige wat minder was dat de warme curry die ik nog over had van vorige keer eigenlijk te weinig was voor deze portie.
En Holy Crap, 68€ aan frieten. Ik zou het benauwd krijgen de volgende keer dat ze over frieten spreken.

queenie-love-it-when-you-get-cross.gif

-word puzzles
dm ik mijn adres? Of heb ik het verkeerd begrepen?

13 euro cocktailsaus. :unsure:
Koopt u een grote pot in de colruyt en ge maakt al winst.
NEEN, ECHT WAAR NEEN!

Saus die je er thuis op doet gaat nooit zo goed ingetrokken zijn in die frieten als wanneer die saus er op de frituur opgedaan wordt. Voor dergelijke uitspraken zou men de guillotine terug moeten invoeren.

Hier 8.5€ met een blikske fanta bij en ze waren ook weer lekker. Enige wat minder was dat de warme curry die ik nog over had van vorige keer eigenlijk te weinig was voor deze portie.
En Holy Crap, 68€ aan frieten. Ik zou het benauwd krijgen de volgende keer dat ze over frieten spreken.

dm ik mijn adres? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Mijn bezem is jammer genoeg binnen voor jaarlijks onderhoud maar als ik begin te wandelen zie ik u met alle plezier rond maart 2023.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan