Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we kunnen het misschien in groep doen?Daar zit wel veel meer variatie in dan ik dacht, denk dat ik daar wel een paar dingen ga uitzoeken, thanks!
Dit dusHet voordeel van het forum is dat ge gewoon op uw eigen tempo terug kunt bijlezen en reageren op wa
Als ik een dag niet gedscord zou hebben, ben ik al 99% kwijt en is het ook allemaal niet meer zo actueel wat ik ga posten daar.ge ziet he, met uw goedkoop doenIk wou @Tomski onder zijne neus wrijven wat een familiemaaltijd hier kost, maar de frietjes zijn niet genoeg gebakken en niet zo lekker![]()
![]()

Start To Rum is het enige dat ik u kan aanbevelen als ik dit lees.Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.
T was een jobstudent die de frieten deed omdat de bazin aan de telefoon hing. 20 minuten staan aanschuiven voor frieten die niet voldoende zijn gebakken is echt teleurstellend. Morgen krijgt den overschot een herkansing in de airfryer!ge ziet he, met uw goedkoop doen![]()
Ik wou @Tomski onder zijne neus wrijven wat een familiemaaltijd hier kost, maar de frietjes zijn niet genoeg gebakken en niet zo lekker![]()
![]()
madam haar zus en hare vent eten mee. En ze waren weer lekker 
In een frituur waar je een correcte prijs betaald werken ze niet met jobstudenten om hun winstmarges op peil te houdenT was een jobstudent die de frieten deed omdat de bazin aan de telefoon hing. 20 minuten staan aanschuiven voor frieten die niet voldoende zijn gebakken is echt teleurstellend. Morgen krijgt den overschot een herkansing in de airfryer!
Is dat de aperitief?Ik wou @Tomski onder zijne neus wrijven wat een familiemaaltijd hier kost, maar de frietjes zijn niet genoeg gebakken en niet zo lekker![]()
![]()
De frituur hier (uitstekend trouwens) werkt ook met jobstudenten. Alleen mogen die niets bakken, enkel helpen klaarzetten en inpakken. Een jobstudent effectief iets laten klaarmaken is not done imo.In een frituur waar je een correcte prijs betaald werken ze niet met jobstudenten om hun winstmarges op peil te houden
13 euro cocktailsaus.

Okay, dus we hebben nu een foto van uw dochter haar eten. En nu een foto van uw portie?Ik wou @Tomski onder zijne neus wrijven wat een familiemaaltijd hier kost, maar de frietjes zijn niet genoeg gebakken en niet zo lekker![]()
![]()

13 euro cocktailsaus.
Koopt u een grote pot in de colruyt en ge maakt al winst.
dm ik mijn adres? Of heb ik het verkeerd begrepen?![]()
-word puzzles
NEEN, ECHT WAAR NEEN!13 euro cocktailsaus.
Koopt u een grote pot in de colruyt en ge maakt al winst.
Dat is eten voor 2+ overschot nog doorgaans. Doggie likesOkay, dus we hebben nu een foto van uw dochter haar eten. En nu een foto van uw portie?![]()

Mijn bezem is jammer genoeg binnen voor jaarlijks onderhoud maar als ik begin te wandelen zie ik u met alle plezier rond maart 2023.Hier 8.5€ met een blikske fanta bij en ze waren ook weer lekker. Enige wat minder was dat de warme curry die ik nog over had van vorige keer eigenlijk te weinig was voor deze portie.
En Holy Crap, 68€ aan frieten. Ik zou het benauwd krijgen de volgende keer dat ze over frieten spreken.
dm ik mijn adres? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Gij zijt een pigmee van 12 kg of zie ik dat verkeerd?Dat is eten voor 2+ overschot nog doorgaans. Doggie likes![]()

Gij gaat dus naar de frituur achter pitta?Das de pitta vh huis groot met coctailsaus