Het grote slowchat topic

en dat was dan nog toen ik jong en gezond was. Ondertussen zijn er 20 jaar bijgekomen en 30kg. :unsure: Nu zak ik waarschijnlijk weg in een eeuwige slaap tijdens die 30 seconde rust als ik moet fitnessen.
Welnee joh!! 🤭
Vervang dat halfuurtje chillen bij de kaaien af en toe eens met een halfuurtje loopband of crosstrainer en dan zo stilaan opbouwen. Na mijn zwangerschap heb in dat ook zo gedaan en als mij dat lukt dan gaat jou zeker ook wel lukken!!

Niet alleen om een keertje onder de mensen te komen want daarvoor is de fitness nu niet ideaal maar gewoon om eens alle stress ect weg te zweten. Op het eind van de dag ga je een voldaan gevoel hebben!
U can do this shit!!💪😘

Ik begin er aan zodra ik zwanger ben geweest. :tongue:

Maar nee, echt: ik sport niet graag en krijg er stress van. Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.

Bovendien heb ik tijdens het sporten ook te veel tijd om na te denken. Klinkt misschien raar, maar in tegenstelling tot de meeste mensen die gaan sporten om hun hoofd leeg te maken, heb ik tijdens sporten te weinig afleiding en begint het weer te malen in mijn hoofd.
Ik vermoed wel dat dit beter zou zijn als ik iets in groep moest doen waarbij je veel afwisseling hebt.

TLDR: ik ben een zagevent en gewoon veel te lui

Maar nee, echt: ik sport niet graag en krijg er stress van. Ik heb het nochtans allemaal geprobeerd hoor: start to run, zwemmen, zelf een roeitoestel thuis gehad. Maar ik vind niks aangenaam: als ik loop, begint mijn linkervoet zeer te doen en zelfs in die mate dat ik er snachts wakker van wordt (nasleep van een accident), bij zwemmen heb ik moeite om mijn eten binnen te houden en het water buiten, bij fietsen zit mijn klokkespel in de weg (ondanks dat het geen vijf vuisten groot is) of krijg ik last van mijn stuitje. En bovendien ben ik allergisch aan mijn eigen zweet. Als ik te neig zweet, krijg ik uitslag op mijn voorhoofd. Dus neen, sporten is niets voor mij.

Bovendien heb ik tijdens het sporten ook te veel tijd om na te denken. Klinkt misschien raar, maar in tegenstelling tot de meeste mensen die gaan sporten om hun hoofd leeg te maken, heb ik tijdens sporten te weinig afleiding en begint het weer te malen in mijn hoofd.
Ik vermoed wel dat dit beter zou zijn als ik iets in groep moest doen waarbij je veel afwisseling hebt.

Gelukkig zijn ook daar oplossingen voor.

AridUnknownHornedtoad-size_restricted.gif

Binnen de maand heb jij een sixpack. Volgens de tv dan toch. Het zal eerder een sixpack op je bureau zijn.

Sven Ornelisgewijs gewoon wandelen lijkt me ook de beste optie.... Eventueel met een vers geadopteerde hamster aan de leiband. Met fluo hesje aan. 😇

Of gewoon gamen. Heb deze morgen Far Cry 6 gespeeld, 's middags rozijnenbrood gegeten en nu bezig geweest aan mijn eindtaak terwijl ik met jullie zeverde en ik voel me al een heel stuk beter. Straks nog frietjes halen en dan weer gamen (hopelijk) en ik denk dat de dag dan uiteindelijk nog overwegend goed was.

Of gewoon gamen. Heb deze morgen Far Cry 6 gespeeld, 's middags rozijnenbrood gegeten en nu bezig geweest aan mijn eindtaak terwijl ik met jullie zeverde en ik voel me al een heel stuk beter. Straks nog frietjes halen en dan weer gamen (hopelijk) en ik denk dat de dag dan uiteindelijk nog overwegend goed was.

Tot ge merkt dat de frietjes klef zijn en uw games crashen en terug tot het besef komt hoe ongenadigd hard het leven is. :(

Afschuwelijk.
Dan heb je mensen zoals ik die een hele eind komen zeiken over een beetje blikschade.🤦‍♀️
Een kindje van 13 maanden kan amper stevig stappen dus ik begrijp oprecht niet hoe zoiets kan gebeuren alvast veel sterkte voor de ouders. De persoon die achter het stuur zat moet zich ook wel vreselijk voelen nu.😭
Nochtans zijn beide zaken voor mij toch wel wat gerelateerd hoor, iedereen is in de huidige maatschappij zodanig met zichzelf bezig en is zo gehaast en zo druk dat men gewoon geen oog meer heeft voor een ander. Hoewel het een ongeval is met dat kind geloof ik toch ook dat er een grote verantwoordelijkheid is van die autobestuurder. En men zou veel minder gejaagd achter het stuur mogen zitten zodat men meer oog heeft voor de omgeving.

Het voordeel van het forum is dat ge gewoon op uw eigen tempo terug kunt bijlezen en reageren op wat er gezegd is, terwijl bij discord de boel gewoon te rap gaat als je het niet echt continue kan volgen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan