Het grote slowchat topic

ZsLHU3i.png

Ja, jongens en meisjes. Mijn avatar is veranderd. Mijn voorliefde voor cultuurpessimisme neemt het voortouw nu het prachtige seizoen waarin verval, overal!, aanwezig is. Hoera, Oswald Spengler, gij Heiland van de Ondergang.

Ja en hoe.:laugh:
Wordt straks weer dromen over dessert, slagroom op borsten, leggings en bestek.
Messen en vorken die in besteklade wegglijden, ik hoop toch op een beetje meer erotiek dan dat.:unsure:
Dromen? Al bijna los in mijn broek geschoten van hier 2 pagina's in dit sappige topic te lezen :drool:

papa, doe je mee?

wat doen jullie?

wij gaan op poezenjacht

i'm in!!

gaan ze toch ni achter katten jagen zeker? :rolleyes:
De mijne doet beter, hij wou vanavond per se boven op zijn kamer spelen ipv beneden.
Bleek dat dit was omdat hij zo beter het buurmeisje van +- 2 jaar ouder kon spotten in de tuin naast ons.
Toen hij terug naar beneden kwam, zei hij dat ze 'een babbeltje gehouden' hebben al roepend naar elkaar.
6 jaar is hij. :help:

De mijne doet beter, hij wou vanavond per se boven op zijn kamer spelen ipv beneden.
Bleek dat dit was omdat hij zo beter het buurmeisje van +- 2 jaar ouder kon spotten in de tuin naast ons.
Toen hij terug naar beneden kwam, zei hij dat ze 'een babbeltje gehouden' hebben al roepend naar elkaar.
6 jaar is hij. :help:
Zeg maar dat hij zelf zijn kousen in de was mag gooien.

Ja en hoe.:laugh:
Wordt straks weer dromen over dessert, slagroom op borsten, leggings en bestek.
Messen en vorken die in besteklade wegglijden, ik hoop toch op een beetje meer erotiek dan dat.:unsure:
Ik zou hier best wel een erotisch verhaal bij kunnen verzinnen, maar gezien de mannen hier geen 3x7 meer zijn, wil ik niet verantwoordelijk gesteld worden voor hartritmestoornissen of erger! 🙈

Ik zou hier best wel een erotisch verhaal bij kunnen verzinnen, maar gezien de mannen hier geen 3x7 meer zijn, wil ik niet verantwoordelijk gesteld worden voor hartritmestoornissen of erger! 🙈
Gezien gij ook geen 3x7 meer zijt stel ik voor dat het een erotisch verhaal is met lingerie aan :evil:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan