pardal
Well-known member
Of 1 man 12 keer iets voorschotelen...Dat je 12 man kan iets kan voorschotelen zonder dat je moet gaan afwassen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of 1 man 12 keer iets voorschotelen...Dat je 12 man kan iets kan voorschotelen zonder dat je moet gaan afwassen.
Hopelijk niet 12 keer hetzelfdeOf 1 man 12 keer iets voorschotelen...

Uch, klinkt verdacht veel als iemand die zijn valies dan mee heeft... PWEUT, afgekeurd!Of 1 man 12 keer iets voorschotelen...
Geen nood, die staat in de caravan.Uch, klinkt verdacht veel als iemand die zijn valies dan mee heeft... PWEUT, afgekeurd!
Tzal dan toch niet voor de dessert zijn want die serveert ze op haar borsten.Ze heeft al een servies voor 12 man besteld dus volgens mij hoopt ze daar toch op.
Hopelijk niet teveel "slagroom"Tzal dan toch niet voor de dessert zijn want die serveert ze op haar borsten.

Zolang er geen bestek wordt gekruisd zal het wel goed zijn zeker....Hopelijk niet 12 keer hetzelfde
Maar dat is nog altijd properder natuurlijk dan 12 man uit hetzelfde bord te laten eten![]()
ftfyHopelijk niet 12 keer hetzelfde
Maar dat is nog altijd properder natuurlijk dan 12 man van dezelfde borsten te laten eten![]()
Zolang er geen bestek wordt gekruisd zal het wel goed zijn zeker....
Wilt gij nu subtiel zeggen dat @Mulan in verval is?Ja, jongens en meisjes. Mijn avatar is veranderd. Mijn voorliefde voor cultuurpessimisme neemt het voortouw nu het prachtige seizoen waarin verval, overal!, aanwezig is. Hoera, Oswald Spengler, gij Heiland van de Ondergang.
Zeg, tis hier zwam niet heJa, jongens en meisjes. Mijn avatar is veranderd. Mijn voorliefde voor cultuurpessimisme neemt het voortouw nu het prachtige seizoen waarin verval, overal!, aanwezig is. Hoera, Oswald Spengler, gij Heiland van de Ondergang.

Dromen? Al bijna los in mijn broek geschoten van hier 2 pagina's in dit sappige topic te lezenJa en hoe.
Wordt straks weer dromen over dessert, slagroom op borsten, leggings en bestek.
Messen en vorken die in besteklade wegglijden, ik hoop toch op een beetje meer erotiek dan dat.![]()

De mijne doet beter, hij wou vanavond per se boven op zijn kamer spelen ipv beneden.papa, doe je mee?
wat doen jullie?
wij gaan op poezenjacht
i'm in!!
gaan ze toch ni achter katten jagen zeker?![]()

Zeg maar dat hij zelf zijn kousen in de was mag gooien.De mijne doet beter, hij wou vanavond per se boven op zijn kamer spelen ipv beneden.
Bleek dat dit was omdat hij zo beter het buurmeisje van +- 2 jaar ouder kon spotten in de tuin naast ons.
Toen hij terug naar beneden kwam, zei hij dat ze 'een babbeltje gehouden' hebben al roepend naar elkaar.
6 jaar is hij.![]()
Ik zou hier best wel een erotisch verhaal bij kunnen verzinnen, maar gezien de mannen hier geen 3x7 meer zijn, wil ik niet verantwoordelijk gesteld worden voor hartritmestoornissen of erger!Ja en hoe.
Wordt straks weer dromen over dessert, slagroom op borsten, leggings en bestek.
Messen en vorken die in besteklade wegglijden, ik hoop toch op een beetje meer erotiek dan dat.![]()

Gezien gij ook geen 3x7 meer zijt stel ik voor dat het een erotisch verhaal is met lingerie aanIk zou hier best wel een erotisch verhaal bij kunnen verzinnen, maar gezien de mannen hier geen 3x7 meer zijn, wil ik niet verantwoordelijk gesteld worden voor hartritmestoornissen of erger!![]()

Bring it onIk zou hier best wel een erotisch verhaal bij kunnen verzinnen, maar gezien de mannen hier geen 3x7 meer zijn, wil ik niet verantwoordelijk gesteld worden voor hartritmestoornissen of erger!![]()