Het grote slowchat topic

@Mulan Air Fryer CHEAT SHEETS! Magnetisch dan nog! Een hele biet, een resem nuggets,… het staat er allemaal op. Dees zal uw kerstcadeau worden.
196-E2-D6-A-ACD0-4-E6-B-BE6-A-51649-AC3-E11-F.jpg

@Mulan
Ik heb deze nacht (and I kid u not, not at all) gedroomd dat wij samen aan de toog hingen, pinten hijsen. Freakin' cringe.
In mijn droom was je blond, blauwe ogen, klein en mager en had je een fleece trui aan.
Ten tijden van 9lives droomde ik ook vaak van een lid, nl HYF maar die was gewoon kapotlekker maar die droom van/met jou kan ik niet verklaren. Tbh...:frown:
Hoort op zich ook nog wel in het wtf topic of onzinhoekje beneden of geen idee waar het eigenlijk hoort. En ik was het eigelijk ook al vergeten pas toen bij het inloggen dacht ik eraan.

Dit is zó akwkward as fuck.:frown:

@Mulan
Ik heb deze nacht (and I kid u not, not at all) gedroomd dat wij samen aan de toog hingen, pinten hijsen. Freakin' cringe.
In mijn droom was je blond, blauwe ogen, klein en mager en had je een fleece trui aan.
Ten tijden van 9lives droomde ik ook vaak van een lid, nl HYF maar die was gewoon kapotlekker maar die droom van/met jou kan ik niet verklaren. Tbh...:frown:
Hoort op zich ook nog wel in het wtf topic of onzinhoekje beneden of geen idee waar het eigenlijk hoort. En ik was het eigelijk ook al vergeten pas toen bij het inloggen dacht ik eraan.

Dit is zó akwkward as fuck.:frown:
Lieve schat, ik voel me vereerd!
Wil je in het vervolg wel dromen van iemand met bruine ogen, koperbruin haar, medium lengte en maat 42 zonder fleece die geen bier drinkt? Dan zou ik me nog meer vereerd voelen 😂😘

Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'

Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'

Moest ik als single man boodschappen doen in de colruyt ik gaf het signaal een harem te hebben :unsure:

@Mulan Ja, tis kort op een maar ik heb een hobby gevonden en ik dacht ‘die moet ik delen’.

8399-A608-D3-A9-42-D6-AE5-B-55-F62-A4-D7378.jpg
Wij zijn zo onnozel geweest om dat gespuis stemrecht te geven. En nu zijn we in de minderheid, dus we kunnen het niet meer afpakken :headshake:

Jullie kunnen misschien een praatgroep oprichten? Dan kan je het uithuggen met Bob zijn manboobs.

F6B8Qjz.png

Dus wie zijn eigen een Tonerider wil oppikken, gaat rond 17u naar den Delhaize. Ook geschikt voor koppels ‘schat, ik ben den Tonerider vergeten, ga jij erom?’

Blij om dat te weten, ik vroeg mij al af wanneer alleenstaande mannen nu eigenlijk naar de Delhaize gingen. Bij deze is er weer een mysterie uitgeklaard.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan