Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel in fahrenheit
wel in fahrenheit
Het gaat over een airfryer... Je bedoelt "alles op 180 graden".-30 en dat delen door 2.

Toch wel met elektrische fietsen en "echte" hoofden?

Volledig mee met zijn tijd, ja. Perfect voor de drukbezette vrouw die eens wil uitpuffen.Toch wel met elektrische fietsen en "echte" hoofden?![]()
En onder de 30 met elektrisch stepkeVolledig mee met zijn tijd, ja. Perfect voor de drukbezette vrouw die eens wil uitpuffen.

Lieve schat, ik voel me vereerd!@Mulan
Ik heb deze nacht (and I kid u not, not at all) gedroomd dat wij samen aan de toog hingen, pinten hijsen. Freakin' cringe.
In mijn droom was je blond, blauwe ogen, klein en mager en had je een fleece trui aan.
Ten tijden van 9lives droomde ik ook vaak van een lid, nl HYF maar die was gewoon kapotlekker maar die droom van/met jou kan ik niet verklaren. Tbh...
Hoort op zich ook nog wel in het wtf topic of onzinhoekje beneden of geen idee waar het eigenlijk hoort. En ik was het eigelijk ook al vergeten pas toen bij het inloggen dacht ik eraan.
Dit is zó akwkward as fuck.![]()

Wel legging.Lieve schat, ik voel me vereerd!
Wil je in het vervolg wel dromen van iemand met bruine ogen, koperbruin haar, medium lengte en maat 42 zonder fleece die geen bier drinkt? Dan zou ik me nog meer vereerd voelen![]()
Niet onder een jeansWel legging.

Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'

Wij zijn zo onnozel geweest om dat gespuis stemrecht te geven. En nu zijn we in de minderheid, dus we kunnen het niet meer afpakken

Jullie kunnen misschien een praatgroep oprichten? Dan kan je het uithuggen met Bob zijn manboobs.Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'
Dus wie zijn eigen een Tonerider wil oppikken, gaat rond 17u naar den Delhaize. Ook geschikt voor koppels ‘schat, ik ben den Tonerider vergeten, ga jij erom?’Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'
Blij om dat te weten, ik vroeg mij al af wanneer alleenstaande mannen nu eigenlijk naar de Delhaize gingen. Bij deze is er weer een mysterie uitgeklaard.Het moment van (alleenstaande) mannen om naar de Delhaize te gaan is blijkbaar donderdagavond rond 17h00. 80% mannen met net genoeg in de kar om te veel te zijn voor 'oh, ik ben nog melk vergeten, haal jij dat even schat?' en te weinig voor 'ik ga vanavond gezellig voor ons tweetjes of het gezin koken'
En what about irl pinten hijsen?Dromen over pinten hijsen, daar zou ik geld voor over hebben om dat eens mee te maken.